14 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op fosch
Hier ook alleen achter een stoel, komt vanzelf :)
Oké. Begon me al lichtelijk zorgen te maken!
2 jaar geleden
Hier ook, langs meubels wel, aan handen wel, (soms maar stapjes aan 1 hand) maar laat zich snel vallen als hij los staat
2 jaar geleden
Ik snap de frustratie. Heeft hier ook lang geduurd.. met veel oefenen komt het echt vanzelf. Vooral veel buiten laten lopen aan de hand helpt goed
2 jaar geleden
Loopt hij wel aan 1 hand of aan de kar? Het is zelfs zo dat sommige pas met 2 zelfstandig lopen.. lees de geboorte groepen van december 20 / januari 21 maar eens! No worries
2 jaar geleden
Yes ik (of eigenlijk onze zoon 😅) join ook deze club. 24 december is ie 18 maanden (maar 5 weken te vroeg geboren). Hij laat zich ook maar weinig helpen door ons. In een goeie bui loopt ie wat aan onze handen. Hij loopt wel overal langs en zelf de trap ook. Dat cruisen doet ie wel al sinds 12 maanden ong dus het gaat niet heel snel. Ik vind het heel frustrerend maar iedereen zegt dat het vanzelf komt. Ik kan alleen niet meer wachten 😮💨
2 jaar geleden
Hier loopt onze zoon al wel (denk nu 2 maanden?) Ik heb het idee gehad dat hij echt zeker van zijn zaak wilde zijn qua zelfstandig staan en lopen. Toen het gebeurde ging het ook gelijk best wel goed. Ik snap de frustratie enorm! Maar Stijn en al die andere kindjes zijn misschien nog even op zoek naar de zelfverzekerdheid om het dus zelf te kunnen ;)
Een tip die ik wel kan geven is, probeer hem te lokken of motiveren met iets wat hij echt helemaal geweldig vind. Hier was dat de afstandsbediening geven en hem roepen naar de tv, en ja toen lukte het ineens hahaha 😂 Succes en het komt echt goed!