15 Reacties
2 jaar geleden
Naar hè! Tenminste dat gevoel kreeg ik er van. Hebben wij hier ook voor ongeveer een week gehad (en vorige maand ook al een x een flinke week).
Ben er ook nog niet uit wat er achter zit/zat. Ik denk zelf iets met kiezen (ze heeft er nu 2 door) of gewoon een fase waar ze doorheen moeten.
Het zijn pittige avonden, maar gaat vanzelf over. Wat hier wel hielp was haar mee naar beneden nemen. Kwam ze even los uit de omgeving en stopte het huilen. Gevolg was wel dat ze daarna klaar wakker is en ook niet meer wil slapen…
2 jaar geleden
Jep. Duurt hier al ruim 2,5 week. Gaan nu proberen over te stappen op 1 slaapje, maar hij heeft nu ook spruw en candida luieruitslag. Dus beetje dubbel op. Ik hoop al 2,5 week dat het snel beter wordt, maar ben ondertussen gesloopt en leef op automatische piloot. Ooit wordt het weer beter zeggen ze altijd, toch? 🥱🥱🥱🥱
2 jaar geleden
Hier ook op en af. Wij merken vooral dat dit door de doorkomende kiezen komt...maar er is ook een 15 maanden slaap regressie! Dus ook dat kan zeker het geval zijn.
2 jaar geleden
Yep! Herkenbaar. Hier wel een aantal doorkomende kiezen en hoektanden. Nog 4 tanden en we hebben ze! 😄
2 jaar geleden
Hier al enkele maanden, sinds augustus/september volgens mij. Gelukkig niet krijsend maar wel elk slaapje huilend wakker 😖 zo vermoeiend! Ochtend begint huilend en de twee slaapjes overdag. Ik word er zelf ook een beetje chagrijnig van 😒
Vroeger ging hij altijd brabbelen en leuke geluidjes maken, dat vond ik een stuk gezelliger en ontspannender.
2 jaar geleden
(TOPIC STARTER)
Dochterlief slaapt opeens door tot 09.00 omdat we dan moeten opstaan sinds ik haar kamertje een klein beetje verwarmd heb🧐😁
2 jaar geleden
Reactie op Boy or Girl
(TOPIC STARTER)
Dochterlief slaapt opeens door tot 09.00 omdat we dan moet ...
werkte toch maar 2 dagen😮💨