35 Reacties

2 jaar geleden

Hoe gaat het nu bij jullie?

2 jaar geleden

Reactie op vv1

Hoe gaat het nu bij jullie?
Hier bilschuiven en aan 1 vinger lopen nog net niet los. Probeert wel af en toe te kruipen maar zit in die houding en komt dan niet vooruit. En bij jullie?

2 jaar geleden

Hier bilschuiven en aan 1 vinger lopen nog net niet los. Probeert wel af en ...
Hier alleen nog tijgeren en gaat af en toe half in kruiphouding zitten (niet vooruit) maar gaat snel weer in z’n tijgerhouding. Lopen aan onze handen doet hij ook nog niet. Hij maakt wel stap bewegingen, maar zet z’n gewicht niet in. Hij is nu bijna 15 maanden.

2 jaar geleden

Reactie op vv1

Hier alleen nog tijgeren en gaat af en toe half in kruiphouding zitten (nie ...
Hier was de tip, en dat is niet omdat je kindje zich niet snel genoeg ontwikkelt hoor, maar alleen in luier op de grond leggen. Dat deed ik toen even, omdat ze moest douchen en ik wat vergeten was te pakken en mevrouwtje vond dat heel koud met tijgeren en begon direct te kruipen 😂🙈 sindsdien paar keer gedaan en nu kruipt ze als een malle 😊

2 jaar geleden

Hier alleen nog maar tijgeren. Gaat soms idd in de kruiphouding en dan heel snel weer terug. Trekt dr eigen ook nog niet op. Staan vind ze helemaal niet leuk en trekt dr benen ook op als we haar neer willen zetten

2 jaar geleden

Reactie op Zandhoopje

Hier was de tip, en dat is niet omdat je kindje zich niet snel genoeg ontwi ...
Het proberen waard 😆

2 jaar geleden

Reactie op Hendriannee

Hier alleen nog maar tijgeren. Gaat soms idd in de kruiphouding en dan heel ...
Ja hier idd ook nog niet optrekken hoor. Alleen als hij in de box zit (op z’n kont) trekt hij zich op. Verder ook niet. Best moeilijke hè om het los te laten, als je zo veel kindjes om je heen ziet die het wel allemaal doen en zelfs jonger zijn.

2 jaar geleden

Reactie op vv1

Ja hier idd ook nog niet optrekken hoor. Alleen als hij in de box zit (op z ...
Ja ik merk dat ik het erg lastig vind.. kindjes die inderdaad veel jonger zijn (soms wel een halfjaar) kruipen al, trekken zichzelf op.. maargoed. Alles op haar tempo. Ik ga denk ik wel het consultatiebureau vragen of er misschien fysio nodig is. Gewoon voor mij eigen gemoedsrust 🫢

2 jaar geleden

Hoe gaat het nu?

2 jaar geleden

Hoe gaat het nu?
Aanstaande woensdag een afspraak bij de fysiotherapeut

2 jaar geleden

Hier zoontje 15 maanden niet kruipen maar loopt ondertussen wel langs de tafel en trekt zich ook bijna overal aan op. Dit ging van de een op andere dag.🤷🏻‍♀️ Zouden ook een afspraak maken bij de fysio..

2 jaar geleden

Reactie op Hendriannee

Aanstaande woensdag een afspraak bij de fysiotherapeut
Fysio was bij ons t antwoord. Binnen no time kon hij kruipen.

2 jaar geleden

Reactie op Kersenbloesem

Fysio was bij ons t antwoord. Binnen no time kon hij kruipen.
Ben echt heel benieuwd! Ze probeert het echt steeds meer, vooral het proberen op te trekken aan een tafel of iets, maar het lukt haar gewoon echt niet

2 jaar geleden

Hier ook nog geen kruiper… We zijn begonnen met kinderfysio, ze is nu een keer of 4 bij ons thuis geweest en begin echt verschil te zien! Opdrukken met de handjes op de grond, naar achter schuiven door af te zetten etc. De fysio en wij als ouders hebben er goede hoop in! Misschien is dit voor jullie ook iets om te proberen? Het is idd lastig om te zien dat kindjes van deze leeftijd al veeeel verder zijn… Een vriendin van mij heeft een dochtertje van 1 maand ouder en die loopt al! Mijn kleine kruipt en tijgert niet eens.. Ik probeer maar te denken het komt allemaal goed (dat komt het ook)

2 jaar geleden

Wij hier dus een kleine die niet kruipt maar wel optrekt staat en loopt.. 😅