21 Reacties
2 jaar geleden
In de ochtend een half uurtje van 1000 tot 1030 en de middag van 1300-1500/1530.
Tussen 0630-0700 wakker en om 1900 avond laatste fles en naar bed.
2 jaar geleden
Hier ook hoor! Van uur of half 10 tot 11:30 - 12:00 馃 en dan van 15:00 tot 17:00 weer. Op t kinderdagverblijf meestal 2x anderhalf uur.
2 jaar geleden
Ja hier ook hoor! Mijn dochter is 15 maanden en slaapt ook twee keer 2 uur of zelfs 2,5 uur.
2 jaar geleden
Hier zitten we precies op de grens.. Als hij niet voor 8 uur wakker is, is het meestal maar 1 slaapje. Als hij eerder wakker is heeft hij er eigenlijk nog 2 nodig maar daar heeft hij soms geen zin in馃ゲ
2 jaar geleden
Hier zou ze denk ik ook nog 2x kunnen slapen. Vind het zelf alleen niet fijn omdat je toch wel erg beperkt wordt om leuke uitstapjes e.d. te doen. Dus heb geprobeerd of ze ook met 1 slaapje tevreden is en gelukkig is dat wel het geval. Slaapt nu smiddags 3 uur en snachts nog steeds 12-13 uur. Voor ons veel beter maar als het voor jullie geen probleem is, zou ik het lekker bij 2 slaapjes houden!
2 jaar geleden
Lekker laten slapen! Mjn kleine ook. 1 uur ochtend en 1 uur middag. Op de kdv helaas helemaaaal niet. Thuis klok rond in de nacht. Ik gunhaar echt een goed en fijne rust. Zker als ze zo goed ontwikkeld, heeft ze de slaap juist nodig. Ik baal dan ook niet dat ze nog 2 slaapjes nodig heeft. Ze worden zo snel groot, lekker genieten nog.