31 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg heel graag!

2 jaar geleden

Ik volggg

2 jaar geleden

Ik kom nog niet verder dan een nieuw trainingspakje, onesie, slofjes of pyjamas. De rest wat ik tot nu toe al gekocht heb is echt speelgoed, dus ik lees even mee 馃榿

2 jaar geleden

Volg

2 jaar geleden

Goed topic! Hier mijn ideeen: Een potje. En wc-bril verkleiner en opstapje. Een leertoren / kruk voor in de keuken. Een slee. Sneeuwlaarsjes. Ski broek.

2 jaar geleden

Reactie op happy24

Goed topic! Hier mijn ideeen: Een potje. En wc-bril verkleiner en opstapj ...
Ohww een slee! Nu maar hopen op sneeuw in Nederland dit jaar haha maar een leuk idee

2 jaar geleden

Hier ook speelgoed genoeg... Hier brengt de sint een speelmat, die tegelijk ook een opbergzak is. Lijkt me heel handig!!

2 jaar geleden

Wij kregen vroeger standaard ondergoed en sokken (per paar ingepakt馃槣) en andere kleding. En dan nog 1 of 2 echte cadeaus. Duplo, knutseldingetjes voor de donkere maanden is ook leuk

2 jaar geleden

Leerzame puzzels magnetibord boekjes met flapjes en voelboekjes vaak voor een prikkie bij kruitvat boekjes met stickertjes voor kleine handjes bol.com waskrijtjes vingerverf kaplaarzen regenjasje pyjama de favoriete knuffel extra

2 jaar geleden

Slaapzak Kleurpotloden en schetsboek (of waskrijtjes ipv kleurpotloden) Rugzakje voor de opvang Nieuwe brooddoos/beker als je die gebruikt Een dag opvang van opa en oma 馃ぃ馃檲

2 jaar geleden

Wij gaan voor 2de hands, veel op vinted gekocht. En net als nieuw. Hier een instrument setje. Puzzels. Dino cody van vtech. Piano van vtech, kikker stuiter en leer van vtech. En dan nog het lieveheersbeestje van vtech. Hier hebben we in de woonkamer nog een glijbaan en wobbel staan. Die ook echt een succes zijn.

2 jaar geleden

Stoeltje!

2 jaar geleden

Pantoffels antislip Laarzen Herinnerings doos/houten kist voor spullen om te bewaren Spaarpot Stickers Kleurboeken en dergelijke

2 jaar geleden

Leertoren en kidikutter

2 jaar geleden

Wij geven eigenlijk nog niets dit jaar. Ze begrijpt het toch nog niet. Wij gaan een centje op zijzetten (grootouders ook) zodat we voor haar 2e verjaardag een glijbaan met schommel kunnen kopen. Momenteel heeft ze genoeg speelgoed, ze komt dus zeker niets te kort hoor.

2 jaar geleden

slee

2 jaar geleden

Regenlaarsjes Sjaal/ muts / wanten Pyjama Boekjes Slaapzak winter Snowboots Loopfiets Tekenspullen Drinkbeker Bestek Zwitsal spulletjes (of ander merk) Puzzel

2 jaar geleden

Adoptie appelboom

2 jaar geleden

Een fiets met zijwieltjes

2 jaar geleden

iemand ervaring met magnetisch zand