110 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Ravne

Ben ik de enige waarbij 80% van haar ondergoed sowieso al gewoon ruimte com ...
Nee hoor! Ik slaap al maanden in de boxers van m’n man. Overdag heb ik ruime en hoge taille tenten aan😂

3 jaar geleden

Zijn er hier mensen met tips voor ondergoed voor nu? Mijn eigen onderbroeken komen bijna allemaal te hoog en knellen. Ik heb van die hoge onderbroeken geprobeerd van de C&a maar deze rand zit niet fijn. Iemand tips voor goede lage onderbroeken die onder de buik blijven?

3 jaar geleden

Reactie op HollyJolly

Zijn er hier mensen met tips voor ondergoed voor nu? Mijn eigen onderbroek ...
Bon prix heeft heel fijne zwangerschaps onderbroeken!

3 jaar geleden

H&M slips & boxers! Plus ze zijn nu in de aanbieding. Een pak van 8 is nu €8 inplaats van €14,99

3 jaar geleden

Reactie op HollyJolly

Zijn er hier mensen met tips voor ondergoed voor nu? Mijn eigen onderbroek ...
Ik vind de light shaping van HM dus echt perfect. Ze zijn van micro, super dun en snijden en drukken dus niet in m’n buik. Lekker hoog op te trekken, vind ik zelf wel zo prettig. Komt ver boven m’n navel uit. Heb m’n eigen maat besteld (maar besteld altijd wel maatje groter, dus M). Als je twijfelt is maatje groter beter! Wat ik dus ook ideaal vind hieraan is dat ze je niet die lovehandles geven (dat heb ik dus met een paar onderbroeken en dat vind ik lelijk onder strakke jurk/rok 😬😬) Artikelcode HM: 0668956013 Set van 2 light shaping slips (er zijn verschillende nude kleiren en zwart!) dit is meer een hipster (dat de lijnen minder zichtbaar zijn) maar ze zijn er ook meer als onderbroek/bikini

3 jaar geleden

Reactie op Sugeily

H&M slips & boxers! Plus ze zijn nu in de aanbieding. Een pak van 8 ...
Heb je daar een linkje van?

3 jaar geleden

Ik vind alleen de zwangerschapsonderbroeken van Noppies nog fijn. https://www.noppies.com/nl-be/zwangerschapskledij/noppies-seamless-brief-waist-black-63960-06.html

3 jaar geleden

Reactie op Broedkip

Ik vind de light shaping van HM dus echt perfect. Ze zijn van micro, super ...
Ik heb deze gekocht met kant er aan. Zit fantastisch maar 1x bukken en hij rolt om 😂

3 jaar geleden

Ik heb deze gekocht met kant er aan. Zit fantastisch maar 1x bukken en hij ...
Oh huh! Wat irritant! Ik heb die extreem hoge zeg maar. Krijg je ze makkelijk aan? Misschien maatje groter bestellen?

3 jaar geleden

Ik heb bij de action van die zwarte gekocht voor 1,99 per stuk. Je kan ze zo hoog of laag dragen als je wilt. Ze rekken aan alle kanten dus ideaal lijkt me als er zo'n verband in moet 🤭 Nog een voordeel is dat je koopt ze 1x en kan de hele zwangerschap er mee doen, zitten nog steeds goed omdat ze zo rekbaar zijn. Ze staan ook wel op de site, via click and collect.

3 jaar geleden

Ik heb van de H&M van die mama hipsters gekocht 😊

3 jaar geleden

De knickers van de HEMA. Zitten in zo'n pakje van drie.

3 jaar geleden

Reactie op Broedkip

Ik vind de light shaping van HM dus echt perfect. Ze zijn van micro, super ...
Deze getest maar zijn echt niet mijn ding jammer genoeg. 😅

3 jaar geleden

Reactie op _Anne_

Ik heb bij de action van die zwarte gekocht voor 1,99 per stuk. Je kan ze z ...
Welke zijn dat als ik vragen mag?

3 jaar geleden

Ik heb ook even moeten zoeken naar hele fijne, maar heb ze gevonden! De maxi onderbroeken van de action, super fijn! Rekken helemaal mee en blijven ook goed zitten. Heb ook dure van bonprix en h&m liggen, maar die zitten totaal niet fijn: bij de Bonprix zitten een harde naad en die van de h&m rollen steeds om.

3 jaar geleden

Van de zeeman de Jane. Lekker stretchie en er zit nog een leuke kanten rand aan dan is het niet gelijk z’n oma ding. Ik draag ze nu al en ze kunnen nog prima tot m’n navel 26+2 👏🏻👏🏻🥳

3 jaar geleden

Van de primark 🥰 alleen zakt het wel af en toe maar voor de rest erg comfortabel

3 jaar geleden

Reactie op tessagp

Welke zijn dat als ik vragen mag?
Deze heb ik, ideaal 🙂

3 jaar geleden

Ik heb deze cariwell ondergoed van prenatal. Dit is heel luchtig, ook handig als je een keizersnede heb gehad.

3 jaar geleden

Die van de zeeman. Maddy of Maxi.