110 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb bij de Primark een pak met van die hoog uitgesneden broekjes gehaald. Schrok van hoe groot ze zijn. Daar moet t echt wel in passen, gok ik..
3 jaar geleden
Moet je nou ook een paar maten groter halen dan dat je normaal heb zoja hoeveel maten groter?
3 jaar geleden
Netbroekjes tijdens kraamverband. Daarna weer in de noppies high waist! Die zijn zo fijn!
3 jaar geleden
Reactie op DWB
Ik heb van die netbroekjes gehaald bij de Kruidvat! Zitten er 2 in een doos ...
Waar liggen die bij de Kruidvat? K draag altijd string ben echt geen onderbroeken gewend dus heb al heel wat terug gebracht wat niet fijn zat😂
3 jaar geleden
Reactie op Fnjr
Ik heb de naadloze boxers van de hema
Hier ook de naadloze boxers van de Hema, zitten superfijn! Rekken zover mee dat ze nu nog steeds over mn buik passen 🤣...29wk vandaag
3 jaar geleden
Reactie op NovemberBaby2020
Hier ook de naadloze boxers van de Hema, zitten superfijn! Rekken zover mee ...
Heb je hier een foto van, of een artikelnummer ofzo toevallig?
3 jaar geleden
Reactie op littlebaby1
Heb je hier een foto van, of een artikelnummer ofzo toevallig?
https://www.hema.nl/dames/lingerie/slip/boxer/damesboxer-naadloos-micro-middenblauw-1000022925.html?utm_source=Google%20Platform&utm_medium=Organic&utm_campaign=FreeShopping&gclid=CjwKCAjwnPOEBhA0EiwA609ReW7L8FHxPuZLAItO_9KP9OwV-prhlFjnpYPleRgtIN_TlHD4IPv2shoCFwQQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Deze zijn t...in verschillende kleuren hebben ze.
3 jaar geleden
Reactie op NovemberBaby2020
https://www.hema.nl/dames/lingerie/slip/boxer/damesboxer-naadloos-micro-mid ...
En deze rolt niet omlaag als je hem aanhebt ivm je buik of laag zitten onder de buik? Ik ben nu 32 weken..
3 jaar geleden
Ik vind zelf van niet...ben van mezelf al vrij stevig en heb van deze maatje xl. Nu met een flinke buik zit ie er nog bijna helemaal overheen en kruipt niet terug. Enige is dat de pijpjes dan iets hoger zitten, wat meer als een normale onderbroek zeg maar...doordat je m verder omhoog trekt. Maar dat vind ik niet storend zitten