110 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben aan het twijfelen ik draag altijd een string en heb bij me vorige bevalling nergens last van gehad dat ik toen alleen dat netje 2 dagen had en vervolgens weer gewoon me string. Is nu anders kan ik altijd nog slips halen!

3 jaar geleden

Reactie op Leoonie

Ik heb deze cariwell ondergoed van prenatal. Dit is heel luchtig, ook handi ...
Rekt dat nou een beetje mee? Ben van mezelf al wat vorser, dus redt het XXL?😂🙈

3 jaar geleden

Ik heb grote hoge van de Wibra gehaald. Die hebben niet zo’n elastieken band zoals de Mady van Zeeman. Ik vind dat persoonlijker niet zo prettig zo’n elastiek.

3 jaar geleden

Ik heb bij de Primark een pak met van die hoog uitgesneden broekjes gehaald. Schrok van hoe groot ze zijn. Daar moet t echt wel in passen, gok ik..

3 jaar geleden

Ik heb van Moms Horizon onderbroeken gekocht. Zitten 2 in een pakje voor 15,00 volgens mij. Zitten heerlijk lekker hoog ook.

3 jaar geleden

Reactie op -Anke85-

Ik heb van Moms Horizon onderbroeken gekocht. Zitten 2 in een pakje voor 15 ...
Mag ik vragen welke je besteld hebt? En of ze een beetje ruim zijn? Heb zelf xxl.

3 jaar geleden

Van de zeeman

3 jaar geleden

Moet je nou ook een paar maten groter halen dan dat je normaal heb zoja hoeveel maten groter?

3 jaar geleden

Ik heb de naadloze boxers van de hema

3 jaar geleden

Ik draag de mama hipsters van H&M. Ik heb zelf een maatje groter besteld zodat ze iig niet knellen en na de bevalling het kraamverband erin past.

3 jaar geleden

Bij de primark high waist hipster ze zijn super zacht en stretchy. 4 voor 2 euro

3 jaar geleden

Ik heb van die netbroekjes gehaald bij de Kruidvat! Zitten er 2 in een doosje, voor 2,49 😁

3 jaar geleden

Netbroekjes tijdens kraamverband. Daarna weer in de noppies high waist! Die zijn zo fijn!

3 jaar geleden

Boxers van je man werken ook fantastisch

3 jaar geleden

Reactie op DWB

Ik heb van die netbroekjes gehaald bij de Kruidvat! Zitten er 2 in een doos ...
Waar liggen die bij de Kruidvat? K draag altijd string ben echt geen onderbroeken gewend dus heb al heel wat terug gebracht wat niet fijn zat😂

3 jaar geleden

Reactie op Fnjr

Ik heb de naadloze boxers van de hema
Hier ook de naadloze boxers van de Hema, zitten superfijn! Rekken zover mee dat ze nu nog steeds over mn buik passen 🤣...29wk vandaag

3 jaar geleden

Reactie op NovemberBaby2020

Hier ook de naadloze boxers van de Hema, zitten superfijn! Rekken zover mee ...
Heb je hier een foto van, of een artikelnummer ofzo toevallig?

3 jaar geleden

Reactie op littlebaby1

Heb je hier een foto van, of een artikelnummer ofzo toevallig?
https://www.hema.nl/dames/lingerie/slip/boxer/damesboxer-naadloos-micro-middenblauw-1000022925.html?utm_source=Google%20Platform&utm_medium=Organic&utm_campaign=FreeShopping&gclid=CjwKCAjwnPOEBhA0EiwA609ReW7L8FHxPuZLAItO_9KP9OwV-prhlFjnpYPleRgtIN_TlHD4IPv2shoCFwQQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds Deze zijn t...in verschillende kleuren hebben ze.

3 jaar geleden

Reactie op NovemberBaby2020

https://www.hema.nl/dames/lingerie/slip/boxer/damesboxer-naadloos-micro-mid ...
En deze rolt niet omlaag als je hem aanhebt ivm je buik of laag zitten onder de buik? Ik ben nu 32 weken..

3 jaar geleden

Ik vind zelf van niet...ben van mezelf al vrij stevig en heb van deze maatje xl. Nu met een flinke buik zit ie er nog bijna helemaal overheen en kruipt niet terug. Enige is dat de pijpjes dan iets hoger zitten, wat meer als een normale onderbroek zeg maar...doordat je m verder omhoog trekt. Maar dat vind ik niet storend zitten