110 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op NovemberBaby2020
Ik vind zelf van niet...ben van mezelf al vrij stevig en heb van deze maatj ...
Oké dankjewel! Dat klinkt inderdaad niet verkeerd
Dan ga ik eens kijken of ik deze misschien fijn vind..
3 jaar geleden
Voor nu heb ik juist de mega lage hipsters van Sloggi en Hema. Druk op mijn buik vind ik vreselijk, zelfs zwangerschapsbroeken met uittrekbare band vind ik knellen. En ja, ik heb zeker de juiste maat. Zwangerschapspanties en een jurk is voor mij mij het prettigst.
Voor na de bevalling heb ik netbroekjes gekocht.
3 jaar geleden
Reactie op Chitra
Voor nu heb ik juist de mega lage hipsters van Sloggi en Hema. Druk op mijn ...
Hier ook! Die band vouw ik altijd naar beneden, daardoor moet ik wel nog steeds een riem dragen. Heb een paar broeken geprobeerd zonder band maar dat was t ook niet. Joggingbroek gaat hier direct aan bij thuiskomst 🤣
3 jaar geleden
Reactie op Fnjr
Deze ja.. draag die nog van na de bevalling van mijn oudste 5 jaar terug. H ...
Ik draag ze ook al een jaar of 5-6 sinds bevalling van eerste zoontje...met wat vervanging tussendoor. Blijft lekker zitten 😄😄
3 jaar geleden
Ik lees veel goede ervaringen met slips van de Zeeman, alleen die zijn online steeds uitverkocht.
Weet iemand of ze bij de Action ook een fijn model hebben?
3 jaar geleden
Reactie op LisaW24
Ik ga hoogstwaarschijnlijk een keizersnede krijgen; wat voor onderbroek is ...
Ik had iets wat grotere onderbroeken gekocht En de boxers van mijn partner zaten perfect.
Kraamverband had ik minder nodig na keizersneden. De kraamzorg gaf mij de tip uiteindelijk ook even geen ondergoed te dragen toen de bloedingen gestopt waten ivm herstellen en luchten van de wond. Ik zou zelf niet te veel ondergoed kopen.
3 jaar geleden
Reactie op DWB
Deze heb ik! En je kan ze ook nog in de wasmachine doen 😁
😏
3 jaar geleden
Simpele hipster in verpakking van 3 maat L voor €5,99 bij de kruidvat.
3 jaar geleden
Reactie op LisaW24
Ik ga hoogstwaarschijnlijk een keizersnede krijgen; wat voor onderbroek is ...
Zie hieronder...de seamless boxers van de Hema. Heerlijk zacht 🙂
3 jaar geleden
Slips die lekker hoog zitten, zeker na een keizersnede. Dan wil je niet dat het randje tegen het litteken aankomt. Dus 1 of 2 maten groter nemen dan je gewone maat. Bij mij zaten de slips van HEMA echt top. En notabene aangeschaft door mijn man omdat ik op dat moment nog in her ziekenhuis lag 🤣😉