110 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op NovemberBaby2020

Ik vind zelf van niet...ben van mezelf al vrij stevig en heb van deze maatj ...
Oké dankjewel! Dat klinkt inderdaad niet verkeerd Dan ga ik eens kijken of ik deze misschien fijn vind..

3 jaar geleden

Voor nu heb ik juist de mega lage hipsters van Sloggi en Hema. Druk op mijn buik vind ik vreselijk, zelfs zwangerschapsbroeken met uittrekbare band vind ik knellen. En ja, ik heb zeker de juiste maat. Zwangerschapspanties en een jurk is voor mij mij het prettigst. Voor na de bevalling heb ik netbroekjes gekocht.

3 jaar geleden

Reactie op Chitra

Voor nu heb ik juist de mega lage hipsters van Sloggi en Hema. Druk op mijn ...
Hier ook! Die band vouw ik altijd naar beneden, daardoor moet ik wel nog steeds een riem dragen. Heb een paar broeken geprobeerd zonder band maar dat was t ook niet. Joggingbroek gaat hier direct aan bij thuiskomst 🤣

3 jaar geleden

Reactie op NovemberBaby2020

https://www.hema.nl/dames/lingerie/slip/boxer/damesboxer-naadloos-micro-mid ...
Deze ja.. draag die nog van na de bevalling van mijn oudste 5 jaar terug. Heb nu maar nieuwe gekocht 🤣

3 jaar geleden

Reactie op Fnjr

Deze ja.. draag die nog van na de bevalling van mijn oudste 5 jaar terug. H ...
Ik draag ze ook al een jaar of 5-6 sinds bevalling van eerste zoontje...met wat vervanging tussendoor. Blijft lekker zitten 😄😄

3 jaar geleden

Reactie op littlebaby1

Waar liggen die bij de Kruidvat? K draag altijd string ben echt geen onderb ...
Hahah ja ik draag dus ook nooit een “normale” onderbroek 😆! Ik heb ze gevonden bij de incontinentie luiers, en huge maandverbanden bij de Kruidvat!

3 jaar geleden

Ik lees veel goede ervaringen met slips van de Zeeman, alleen die zijn online steeds uitverkocht. Weet iemand of ze bij de Action ook een fijn model hebben?

3 jaar geleden

Ik ga hoogstwaarschijnlijk een keizersnede krijgen; wat voor onderbroek is fijn na de operatie? Een hele hoge die ruim over de wond valt of juist een hele lage? (Past daar dan nog wel een kraamverband in?)

3 jaar geleden

Reactie op LisaW24

Ik ga hoogstwaarschijnlijk een keizersnede krijgen; wat voor onderbroek is ...
Ik had iets wat grotere onderbroeken gekocht En de boxers van mijn partner zaten perfect. Kraamverband had ik minder nodig na keizersneden. De kraamzorg gaf mij de tip uiteindelijk ook even geen ondergoed te dragen toen de bloedingen gestopt waten ivm herstellen en luchten van de wond. Ik zou zelf niet te veel ondergoed kopen.

3 jaar geleden

Reactie op HollyJolly

Zijn er hier mensen met tips voor ondergoed voor nu? Mijn eigen onderbroek ...
Ik heb nu gewoon simpel naadloos ondergoed van de Zeeman. Zitten lekker los en knellen absoluut niet

3 jaar geleden

Deze heb ik! En je kan ze ook nog in de wasmachine doen 😁

3 jaar geleden

Reactie op DWB

Deze heb ik! En je kan ze ook nog in de wasmachine doen 😁
😏

3 jaar geleden

Simpele hipster in verpakking van 3 maat L voor €5,99 bij de kruidvat.

3 jaar geleden

Reactie op LisaW24

Ik ga hoogstwaarschijnlijk een keizersnede krijgen; wat voor onderbroek is ...
Zie hieronder...de seamless boxers van de Hema. Heerlijk zacht 🙂

3 jaar geleden

In je kraampakket zitten ook netbroekjes. Ik heb deze na mijn vorige bevalling nog heel lang gedragen. Het ziet er niet uit maar ze zitten fantastisch 🤩

3 jaar geleden

Ik heb dames boxers van de Hema gekocht, Everyday heten ze, 100% katoen en nu maar 3 euro per stuk

3 jaar geleden

Reactie op Kariesv

Ik heb dames boxers van de Hema gekocht, Everyday heten ze, 100% katoen en ...
Deze dus

3 jaar geleden

Slips van de Hema... 3 voor 3 euro. Twee maten groter dan normaal, maar zijn super fijn en gaan heel lang mee.

3 jaar geleden

Slips die lekker hoog zitten, zeker na een keizersnede. Dan wil je niet dat het randje tegen het litteken aankomt. Dus 1 of 2 maten groter nemen dan je gewone maat. Bij mij zaten de slips van HEMA echt top. En notabene aangeschaft door mijn man omdat ik op dat moment nog in her ziekenhuis lag 🤣😉

3 jaar geleden

De Maddy van de Zeeman, zitten lekker hoog en zijn niet duur.