23 Reacties

2 jaar geleden

Geen tips helaas, wij hadden dit ook en was paar nachten afzien. Krijg ze antibiotica? Wij wisselden perdolan wel af met nurofen, om de 4 uur. Sterkte!

2 jaar geleden

Diclofenac zetpil vragen op recept.

2 jaar geleden

Otalgan druppels! Gewoon bij drogist te krijgen

2 jaar geleden

Nurofen erbij geven, bij ons hielp paracetamol ook niet.

2 jaar geleden

DIE!!! 👏🏼👏🏼 en minste troep want de meeste oorontstekingen moeten het lichaam zelf opruimen dus AB of andere shitzooi (die de darmen van je kleintje echt vernachelen) helpen niet eens… de oordruppels verdoven het trommelvlies tijdelijk en is voor de kleine echt het fijnste ook…

2 jaar geleden

Wij hebben oordruppels gekregen van de dokter die pijnstillend werken. Hij sliep plots de hele nacht weer door!

2 jaar geleden

Reactie op mummy of M.

Geen tips helaas, wij hadden dit ook en was paar nachten afzien. Krijg ze a ...
Nee helaas niet omdat het niet ontstoken is alleen paracetamol geven

2 jaar geleden

Reactie op 24babywatcher

DIE!!! 👏🏼👏🏼 en minste troep want de meeste oorontstekingen moeten het ...
Mag dat dan met 1 jaar omdat ik ze vind vanaf twee jaar

2 jaar geleden

Ik heb die net gekocht hopelijk werkt het voor de nacht

2 jaar geleden

Reactie op esmeeraaf

Mag dat dan met 1 jaar omdat ik ze vind vanaf twee jaar
Goed punt ! Durf ik eerlijk zo niet te zeggen… Ik ga het navragen want vind het wel belangrijk 😁. Ons werd het persoonlijk aangeraden door de arts zelf, juist met de uitleg die ik hieronder gaf ☺️!

2 jaar geleden

Reactie op 24babywatcher

Goed punt ! Durf ik eerlijk zo niet te zeggen… Ik ga het navragen want vind ...
Het mag vanaf 1 maand zei de apotheek. Het heeft vannacht in ieder geval geholpen. Ze heeft heerlijk geslapen

2 jaar geleden

Let wel op dat je otalgan niet gebruikt als je kindje wen loopoor heeft ☺️

2 jaar geleden

Reactie op ambeeerrrr92

Ja! Zijn wij ook op gewezen door de HA ☺️

2 jaar geleden

Reactie op ambeeerrrr92

Okee Dankje wel ik las indd dat ook. Ze heeft geen loopoor

2 jaar geleden

Hier overigens al meer dan 8 weken last v oorontsteking… iemand daar bekend mee ..? HA geeft aan ‘het echt nog even te moeten aanzien’ maar ik ga kapot van deze gebroken nachten….

2 jaar geleden

Reactie op 24babywatcher

Hier overigens al meer dan 8 weken last v oorontsteking… iemand daar bekend ...
Met AB of zonder? Anders direct AB eisen...gewoon bellen en zeggen dat je dat wilt. Als t zo lang duurt, heeft t lichaam gewoon hulp nodig. En als dat al gebeurd is, zou ik ook gewoon bellen en dan zeggen dat je een verwijzing wikt naar KNO. Niet vragen, maar zeggen.

2 jaar geleden

Reactie op 24babywatcher

Hier overigens al meer dan 8 weken last v oorontsteking… iemand daar bekend ...
En toevoeging: heeft ie ook echt pijn? Dan vragen naar diclofenac zetpillen. Hier nu 12 ooronsteking op rij, dus helaas veel ervaring 😭. Buisjes sinds 4mnd, maar oorontstekingen blijven komen, alleen wle zonder die heftige pijn, omdat het vocht eruit loopt. Dus looporen nu.

2 jaar geleden

Reactie op RoosBB

En toevoeging: heeft ie ook echt pijn? Dan vragen naar diclofenac zetpillen ...
Holy crackers wat vaak en veel…. Zoveel medelijden met jullie ❤️‍🩹. Ja nu 2 maanden op en af, penicilline eerste keer gehad maar hielp niet… werd gisteren naar huis gestuurd met een (jawel) dieet voor ‘kwakkel kinderen’ ….. ik was op dat moment heel rustig maar hoe meer ik er nu over nadenk… We gaan zo bellen om een doorverwijzing naar de KNO te eisen 💪🏼 dank 🙌🏼😘

2 jaar geleden

Reactie op RoosBB

En toevoeging: heeft ie ook echt pijn? Dan vragen naar diclofenac zetpillen ...
En ja… echt pijn… omdat het nu een loopoor is geworden mogen de druppels niet… 22:00-00:00 gehuild vd pijn en van 03:00-05:00… maar hè, volgens de HA is het echt bijna over 🙄🙄…. Gebruiken zetpil … ben niet zo vd medicatie 🥲

2 jaar geleden

Reactie op 24babywatcher

En ja… echt pijn… omdat het nu een loopoor is geworden mogen de druppels ni ...
Voor loopoor kun je sofradex vragen bij de ha! Helpt goed. Dat zijn AB-druppels juist voor looporen. Succes hoor🥰