5 Reacties
2 jaar geleden
15 maanden lijkt mij veel te vroeg om over te schakelen op een groot bed.
Wellicht is ook het bed niet het ‘probleem’, maar wil hij gewoon nabijheid van mama/papa. Ik gok dat dit tijdelijk is en hij binnenkort weer gewoon goed in zijn eigen bedje slaapt
2 jaar geleden
15 maanden lijkt mij veel te vroeg om over te schakelen op een groot bed.
W ...
Hopelijk het is lastig om met hem in bed te slapen vooral omdat ik schrik heb als ik door slaap dat ik hem zal verpleteren waardoor ik niet slaap
2 jaar geleden
Groot bed lijkt me erg vroeg. Ik had met mijn zoontje hetzelfde, wilde alleen bij/met mij in slaap vallen. Ben dat toen we de 2e verwachtten heel langzaam af gaan bouwen. Begonnen met in zijn eigen bed, maar ik zat in een stoel ernaast met mijn hand bij hem. Toen dat goed ging, hand weg, toen iets verder weg op de kamer zitten, in de deur opening zitten, op de gang zitten, op de trap zitten en nu hij 2,5 is slaapt hij in als ik naar beneden ga. Was even doorzetten soms, maar uiteindelijk gelukt.
2 jaar geleden
Reactie op Loes092
Groot bed lijkt me erg vroeg. Ik had met mijn zoontje hetzelfde, wilde alle ...
Momenteel wilt hij liever op mij slapen en houd hij mij vast zo dat ik hem niet laat, ik denk dat hij verlating angst krijgt
2 jaar geleden
Wij gaan ook over naar een groot bed voor onze dochter, aangezien er een broertje aankomt. Echter lijkt het bij jou niet afhankelijk van het bed, maar wil hij gewoon mama dichtbij.