5 Reacties

één jaar geleden

Ik heb de Philips avent glow in the dark. Is eigenlijk tot 18 maanden maar ik gebruik hem nu ook nog, mijn zus haar dochter is nu 27 maanden en gebruikt die ook nog steeds, ook omdat die vanaf 18+ geen glow in the dark meer hebben. Maar ik zou eigenlijk ook niet weten waarom deze dan niet meer goed zou zijn na de 18 maanden. Ik was dus eigenlijk wel vanplan nog even te doen met deze spenen.

één jaar geleden

Ik heb ook bibs en gebruik nog gewoon maat 2.. maat 3 is dikker en krijgt ze meer een open beet van denk ik.. ze gebruikt ze ook alleen met slapen.. andere spenen tussendoor ook geprobeerd.. geen succes.. dus ben bang dat ze 3 ook niet eens fijn gaat vinden..

één jaar geleden

Reactie op PBJJ

Ik heb de Philips avent glow in the dark. Is eigenlijk tot 18 maanden maar ...
Onze dochter van ruim anderhalf heeft nog steeds de Philips Avent maat 1 🤭

één jaar geleden

Ik heb Bibs en gebruik nu maat 3. Ik denk dat het te maken heeft met de zuigkracht van een dreumes dat daarom nr 3 dikker is. Volgens mij maakt 2 of 3 niet echt uit. En is de een niet beter dan het andere. Ja geen speen gebruiken is beter, maar hier nog lastig af te leren. Ze tut graag en vind er troost bij. Probeer wel zoveel mogelijk aan te leren dat tijdens het spelen etc speen in t bakje gaat net als op het KDV

één jaar geleden

Reactie op MJN82

Onze dochter van ruim anderhalf heeft nog steeds de Philips Avent maat 1 🤭 ...
Hier ook 😄 Heb hem wel eens de grotere maat gegeven, maar die wil hij niet. Ach ja, mijn tepels zijn het afgelopen jaar ook niet gegroeid denk ik dan maar 🤪