5 Reacties
één jaar geleden
Kevin is een puber hahaha 😂 maar heeft wel de leeftijd om te begrijpen dat Nico nog geen twee jaar is. Beetje zorgzamer zijn is denk ik wel op zijn plaats. Af en toe samen spelen. En is het niet stoer om grote broer te zijn en Nico dus van alles te leren.
Maar ja Kevin is een puber dus waarschijnlijk heeft hij het zelf ook even lastiger met zijn ontwikkelingen, kan he.
Toen ik die leeftijd had was ik echt zorgzaam naar kleintjes. Maarja meisjes zijn ook weer anders daar in.
Succes 🍀
één jaar geleden
Ik had zelf ook een broertje van 12jaar jonger en ik vond het juist echt geweldig ik speelde heel de dag met hem en vond het echt het mooiste wat er was om zo'n kleintje in huis te hebben 😄
Kevin wil liever relaxt gsm'en in de zetel en soms speelt hij wel 5 of 10 minuten met Nico maar meestal heeft hij geen behoefte aan zijn "vervelend broertje" zoals hij het zegt!
Ik snap totaal niet hoe dit kan maar probeer ook begrip te tonen voor Kevin. Al verwacht ik meestal wel dat hij gewoon kan snappen dat Nico nog klein is en gewoon dol is op zijn grote broer🙈
één jaar geleden
Reactie op Jessica 925
Ik had zelf ook een broertje van 12jaar jonger en ik vond het juist echt ge ...
Begrijp je! Het is ook gewoon een hele andere tijd tegenwoordig en toch...meisjes zijn ook vaak wat zorgzamer he haha. Misschien is het een fase net zoals Nico die ook heeft haha 😂😜 ik wens je veel succes en soms beetje los laten en sturen waar kan. Je hebt toch een mama rol en niet alleen voor Nico denk ik.
één jaar geleden
Oh zo moeilijk, hier ook bonus pubers in huis en die desinteresse doet ergens ook zeer omdat het je kleine lieve kindje is. Ik kan je weinig tips geven behalve de groters te betrekken bij activiteiten voor allemaal, dan komen ze dichter bij elkaar en “moeten” ze wel even samen optrekken.
De leeftijd van 20m is ook best wel de lastigste fase vind ik hoor, ook dat wordt beter, beloofd
Veel sterkte
één jaar geleden
Reactie op Coco
Oh zo moeilijk, hier ook bonus pubers in huis en die desinteresse doet erge ...
Ja het gaat hier echt heel erg op en af. Gisteren hebben die 2 jongens heel de dag kei mooi samen gespeeld.
Heeft grote broer een paar keer geholpen als Nico opt potje wou met zijn broek uitdoen enzo echt super tof...
En vandaag kan hij er dus weer niets van verdragen🥲