22 Reacties
één jaar geleden
Wij hebben een 1 persoonsbed genomen 90x200. Ons zoontje van 2 (vandaag geworden) slaapt er nu een week in.
één jaar geleden
Wij gaan binnenkort voor een peuterbed, simpelweg omdat haar kamertje de ruimte niet heeft voor een 1pers. bed + commode en kast. Ze is afgelopen weekend 2 gewordwlen. Ledikant kan opzich nog wel even, maar gaan wel vast kijken voor een ander bed.
Oudste zoon heeft een grotere kamer, bij hem zijn we wel van ledikant naar 1pers. bed gegaan met zijn 2e verjaardag. Ging vanaf het begin prima.
één jaar geleden
Ik zou nog even zijn ledikant gebruiken als je van kamer wisselt... het is een hele verandering en dan kan zijn eigen bedje comfort bieden...
één jaar geleden
Wij hebben 90×200 aangeschaft. Zoontje slaapt nog bij ons in bed wil bijna nooit in zijn ledikant🤭
Matras is al thuis maar het bed moet nog geleverd worden.
Wij hebben hiervoor gekozen met de gedachte dat we dan niet binnen een paar jaar weer een nieuw bed en dekbed en matras enzo moeten kopen en zo kunnen we even bij ons zoontje gaan liggen als hij moeilijk in slaap valt😅
één jaar geleden
Reactie op Jessica 925
Wij hebben 90×200 aangeschaft. Zoontje slaapt nog bij ons in bed wil bijna ...
Wij zoeken ook nog een groter bed. Het liefst ook 90x200 vanwege wat jij ook aangeeft. Zou ik mogen vragen welke jullie hebben aangeschaft?
één jaar geleden
Reactie op Mommyxavier
Wij zoeken ook nog een groter bed. Het liefst ook 90x200 vanwege wat jij oo ...
Ik weet niet hoe je een link moet kopiëren maar heb een screenschot gemaakt.
We hebben ineens een stapelbed gekocht in oktober komt er nog een broertje en dan kunnen we ofwel de 2 bedden naast elkaar zetten of als ze wat groter zijn opelkaar afhankelijk wat de kindjes leuk vinden.
Nu gaan we dan het bovenste bed gebruiken op de grond omdat deze uitvalhekjes heeft. Leek ons toch nog een beetje veiliger zo😅
één jaar geleden
Uiteindelijk waren er leveringsproblemen en moesten dan nog tot september wachten.
We hebben het bed dan maar geannuleerd en hebben ergens eentje uit de outlet gevonden met 50%korting.
Vannacht de eerste keer in zijn eigen kamer in het groot bed geslapen ging heel goed!
één jaar geleden
Schattig 🥰
Je kunt eventueel nog los zo’n bedhekje kopen als uitvalbescherming.
één jaar geleden
Reactie op Manu26
Aahh deze is ook super leuk! Zn klein kereltje in z'n grote bed 🥰🤣
Maa ...
Ja we zijn inderdaad wel een beetje bang we hebben daarom een matras naast zijn bed gelged zodat hij zacht land als hij eruit valt🤭
Maar ik wou nog zo'n uitvalhekje bestellen maar nu twijfelen we wel een beetje om het nog even zo te proberen of toch maar een hekje halen...
Hij is uit ons bed namelijk ook al 3 keer uit gevallen en is veel breder
Maar met een matras of dik vloerkleed land hij natuurlijk wel zacht.
Ik viel vroeger met hekje nog uit mijn bed klom daar dan over in mijn slaap en dan ist nog hoger natuurlijk 🙈
één jaar geleden
Zo ligt het nu als hij gaat slapen overdag doe ik de kussen en matrasje wel weg want toont niet zo ordelijk😅
Maar hij slaapt zo wel min of meer veilig🫢☺️
één jaar geleden
Jullie kleintjes klimmen er niet uit?? Hier ging het een maandje of 2 goed en van de een op andere dag klom hij eruit. In de avond zonder overdrijven wel 50x, alles geprobeerd; uitleggen, erbij blijven, boos worden, niks zeggen en steeds terug leggen.. stond ook ‘s nachts op de overloop of opeens bij ons… vooral de avonden waren zo intens.. icm mijn zwangerschap hebben we het na 3 weken opgegeven en ligt nu weer in ledikant 😅🫢
Misschien was hij er nog niet klaar voor
één jaar geleden
Reactie op dewinter
Jullie kleintjes klimmen er niet uit?? Hier ging het een maandje of 2 goed ...
Hier kruipt hij er smiddags plots uit🙈
Ik ben 33weken zwanger en ben al een paar dagen goed ziek en heb hier ook echt geen fut voor nu.
Hier het dutje dus gewoon maar weggelaten gisteren is hij bij mij in bed in slaap gevallen smiddags en vandaag heeft hij even in de auto geslapen toen hij mee reed met mijn man
één jaar geleden
Leuk om deze bedjes allemaal te zien. Wij hebben een ledikant van 70x140 die we kunnen ombouwen tot peuterbed. Ik zie het totaal nog niet zitten. Slapen met een dekentje lukt namelijk nog niet, hij blijft dan maar woelen en bezig met die deken. Als we dan slaapzakje aan doen is hij gelijk vertrokken. Hoe hebben jullie die overgang gedaan?
één jaar geleden
Reactie op JetteA
Leuk om deze bedjes allemaal te zien. Wij hebben een ledikant van 70x140 di ...
Hier slaapt hij in z'n peuterbed met slaapzak aan, gaat perfect