8 Reacties

één jaar geleden

Ik had hier vorig jaar winter een winterslaap en een dekbed is koukleum . Nu alleen wil die geen slaapzak aan en dekbed ligt die half onder , dus denk morgen maar goede dikke pyjama halen.

één jaar geleden

En zonder slaapzak met deken is geen optie ?

één jaar geleden

Reactie op Manu26

En zonder slaapzak met deken is geen optie ?
Is op zich wel een optie. Maar ik vind het wel een fijn idee dat hij, als het deken van hem af zou gaan, hij toch nog beetje warmte van de slaapzak krijgt.

één jaar geleden

Hier sinds vorige maand een peuterbed met 4-seizoenen peuterdeken. Er onder slaapt ze (nu nog) korte mouwen pyama, hydrofiel slaapzak mouwloos en die deken. In dr ledikant had ze bijna t zelfde, alleen dan een gebreid fleecedekentje. Binnenkort over op lange mouwen pyama, rest blijft t zelfde. Dochter is vd zomer 2 geworden en heeft t vaak snel warm.

één jaar geleden

Ligt er ook wat aan wta je kindje zelf wil? Die van ons wil absoluut geen deken op zich, dus slaapzak it is 😄. Als hij bij ons in bed komt, doet hij ons deken ook weg.

één jaar geleden

Hier met proberen altijd spelen met een dekentje.. gisteren vroeg ze er om een ging perfect.. vannacht was het ineens heel koud en dat zei ze ook gelijk vanmorgen, dus vanavond niet alleen een lakentje maar ook het dekbed erin gedaan.. ze heeft nog wel haar slaapzak er bij aan.. tot nu toe gaat het goed.. wel het idee dat ze wat meer draait omdat het nu mss nog wat warm is.. maar vannacht gaat het hopelijk beter..

één jaar geleden

Zal denk ik per kind verschillen. De slaapzak hebben wij in de zomer niet gebruikt, en ga ik nu niet meer terug laten komen. Dochter is er helemaal aan gewend om een lakentje op te hebben. Nu voor de winter wel een dekbedje gehaald, is voor mezelf nog even wennen aan het idee. Ben dan misschien overbezorgd als ik denk aan kans op verstikking met een dekbed😅 Maar het ging vanacht eigenlijk meteen goed gelukkig.

één jaar geleden

Of beiden doen? Onze dochter is over naar een peuterbed met dekentje, maar die trekt ze vaak nog van zich af. En soms wil ze hem wel om doen. Maar omdat het nu kouder wordt 's nachts hebben we haar toch maar weer een winterslaapzak aan gedaan en die vindt ze fijn. Ze zal denk ik vanzelf gaan wennen aan dat dekentje. Dus als je beiden hebt kun je altijd kiezen wat handig is/wat je zoontje fijn vindt