10 Reacties

één jaar geleden

Ik zou even bellen met de psz om te kijken hoe hun hier tegenover staan. Toen ik mijn zoontje inschreef kon hij ook nog niet lopen maar dat was wel een vereiste meldde ze mij. Niet praten is prima maar lopen moest op z'n minst.

één jaar geleden

Wat zegt het consultatiebureau er over? Misschien moet ze even een aantal keer naar de fysio. Het is volgens mij wel erg laat.

één jaar geleden

We zijn al heel lang bezig met de fysio, ze schuift ook pas een half jaar op haar billen. We gaan nu een traject in om te onderzoeken waar ze precies last van heeft, en of het niet een algehele ontwikkelingsachterstand is

één jaar geleden

Reactie op noes1x

We zijn al heel lang bezig met de fysio, ze schuift ook pas een half jaar o ...
Oh joh wat een zorgen dan hè! Waarschijnlijk komt het allemaal goed! Misschien is juist de peuterspeelzaal goed zodat ze andere kindjes kan zien. Ben benieuwd wat ze zullen zeggen bij de psz.

één jaar geleden

Oh joh wat een zorgen dan hè! Waarschijnlijk komt het allemaal goed! Missch ...
Echt enorm.. We proberen positief te blijven maar is soms echt lastig als we álle kindjes om ons heen al vanalles zien doen. Lijkt mij ook.. Hoop daarom dat ze daar gewoon een beetje haar eigen ding kan/mag doen!

één jaar geleden

Heb je geen intake gehad bij de psz? Voordat onze dochter start, krijgen we nog een intake. Ik zou even bellen om te overleggen. Hoe is haar spraak en fijne motoriek?

één jaar geleden

Reactie op Love3

Heb je geen intake gehad bij de psz? Voordat onze dochter start, krijgen we ...
Heb vandaag de intake :) Spraak zijn een paar woordjes/klanken en fijne motoriek is wel super goed.

één jaar geleden

Reactie op noes1x

Heb vandaag de intake :) Spraak zijn een paar woordjes/klanken en fijne mot ...
Oooh wat fijn, dan krijg je vandaag vast een antwoord op je vraag. Hopelijk neemt ze gewoon wat meer tijd dan gemiddeld om te ontwikkelen. Heel veel sterkte met de onderzoeken!

één jaar geleden

En mag ze komen?

één jaar geleden

Ben ook benieuwd hoe het gegaan is 🫶🏼