65 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Adff
Goede keuze denk ik! :)
Heeft max ook logopedie?
Wij worden alleen 'gevolg ...
Nee op cb gaven ze aan dat we nog maar even moesten afwachten. Dus ben erg benieuwd hoe ze daar op de psz tegenaan kijken. Hij zegt eigelijk bijna alles.. maar bijna geen enkel woord is helemaal “af”. Poes = poe/ huis= hui/ maar sommige woorden veranderd ie ook helemaal. Vrachtwagen is een boh. Trekker is een kehh. Dus voor een buitenstaander is het vrij lastig te begrijpen denk ik. Terwijl ie ons al wel bijna alles kan vertellen. Hij zei vandaag toen we in de brillenwinkel waren voor m’n vriend ineens heel duidelijk “papa bril moooooi”. Dus hij gaat wel echt goed vooruit gelukkig. Maar als ik andere kindjes hoor praten dan heb ik soms wel echt het idee dat hij fiks achterloopt.
één jaar geleden
Fijn dat ik dit topic heb gevonden. Mijn dochter is afgelopen maandag voor het eerst naar de peuterspeelzaal geweest. Ze vondt het moeilijk zo zonder mama en ik vindt het moeilijk om haar los te laten. Ze is daarvoor ook niet naar de opvang geweest. Aankomende maandag gaat ze weer en ik heb nu al pijn in mijn buik🥹
één jaar geleden
Reactie op chan1994a
Nee op cb gaven ze aan dat we nog maar even moesten afwachten. Dus ben erg ...
Fijn dat jullie hem begrijpen. Hier een beetje hetzelfde verhaal als ik zo lees.
Ben idd ook benieuwd naar de visie van de psz!
Vandaag weer een fijne dag voor jullie beide geweest?
één jaar geleden
Fijn dat ik dit topic heb gevonden. Mijn dochter is afgelopen maandag voor ...
Join the club! ;) dapper van je zelf. Wat is jou overweging om je dochter naar de psz te laten gaan?
Heeft je dochter het fijn gehad?
Daarnaast herken ik het hoor! Morgen 1e ochtend psz. Ik ben aan het werk. Dus mijn vriend brengt hem weg. Weet dat t goed is maar ergens denk ik wow het is spannend hoor!
één jaar geleden
Reactie op Adff
Fijn dat jullie hem begrijpen. Hier een beetje hetzelfde verhaal als ik zo ...
Vandaag begon echt vervelend. Hij huilde zo hard toen ik hem daar achterliet😭 gelukkig stuurde ze na 20 minuutjes al een berichtje dat hij inmiddels al heerlijk aan het rommelen was. Bij het ophalen vertelde ze dat hij het zoooo goed had gedaan. Al stuk beter als dinsdag. Ben zo trots op hem en hoop dat het iedere x wat beter gaat. Hopelijk gaat morgen bij jullie ook goed 🤞
één jaar geleden
Reactie op chan1994a
Vandaag begon echt vervelend. Hij huilde zo hard toen ik hem daar achterlie ...
Ahhh vervelend met t wegbrengen maar fijn zeg dat t de goede kant op gaat. Hier heel verlegen en veel bij de pedagogisch medewerkers gezeten. Begreep van mn vriend dat hij wel op de vraag antwoorden of het leuk was ja zei. Dus dat is fijn. Wel fijn dat hij nu weer 4 dg thuis is eerlijk gezegd.
één jaar geleden
Reactie op Adff
Join the club! ;) dapper van je zelf. Wat is jou overweging om je dochter n ...
Wij brengen onze dochter zodat ze beetje voorbereid is straks voor de bassischool. Spannend! Hoe is het bij jullie gegaan?
één jaar geleden
Reactie op Adff
Ah goed plan lijkt me. Gaat ze 1 ochtend? Of idee om op te bouwen?
2 ochtenden
één jaar geleden
Hier even een trots momentje! Vandaag Max 4e x naar de peuterspeelzaal. Bij het wegbrengen bij de fiets wel even beetje huilen en nee roepen, maar uit eindelijk liep
Hij toch zelf mee naar binnen. Eenmaal daar hielp die netjes z’n jasje en schoenen uit doen
En kwam nog even terug voor een extra kus. Daarna liep die keurig zonder huilen met de juf mee. Zo trots!!! Hij keek nog wel een beetje onzeker maar hij ging niet keihard huilen dus echt al mega vooruitgang in deze korte tijd.
één jaar geleden
Reactie op Adff
Wauw wat superfijn zeg! Heel fijn voor jullie beide! Echt tof om te zien li ...
Nee heb nog een kleine (is inmiddels alweer 15 maanden) dus lekker even tijd met hem alleen. En het is inmiddels alweer bijna tijd om Max op te halen. Dus gaan zo lekker weer op de fiets die kant op 😃
één jaar geleden
Reactie op Adff
Ah fijn
Was t een fijne dag voor Max?
J. Vanochtend door pappa weg gebrac ...
Ooo lastig is dat he! Hopelijk gaat t snel beter! Met max gaat het boven verwachting goed. Gister liep hij zelfs al zelf het lokaal in! Nadat we z’n schoentjes en jas hadden uit gedaan gaf hij me een kus en liep zo het lokaal in naar 1 van de juffen. Bij het ophalen stiekem even door de ramen gespiekt en hij zat zo knap in de kring met de andere kindjes! Terwijl gister pas de 5e keer was.
één jaar geleden
Reactie op chan1994a
Ooo lastig is dat he! Hopelijk gaat t snel beter! Met max gaat het boven ve ...
Wat fijn en dapper zeg! Hoppa doet Max even. Heel fijn en eigenlijk snel gewend zeg!
Hier was t gillen met wegbrengen. Met ophalen had de pm'er verteld dat het wel goed ging tegen z'n vader. (Vind ik lastig loslaten hoor, heb dan zo veel vragen stiekem) maar J. Was heel blij dat pappa er weer was. Zal echt nog een lange tijd wennen worden denk ik hier helaas.
één jaar geleden
Reactie op chan1994a
Wel fijn dat het wel goed ging verder. We hadden bij max verwacht dat het o ...
ja fingers crossed. deze wk gaat hij niet. volgende wk nog en dan is het vakantie. hoop daarna echt wat meer te kunnen investeren. als hij de foto's van het kdv op de app ziet word hij heel vrolijk en verteld van alles in zijn taal. laat ik de foto's van de psz zien zegt hij; nee die niet nee.:|