58 Reacties
één jaar geleden
Ja herkenbaar! Lekker troosten en bij je nemen. Gaat vanzelf voorbij zonder slaaptrainen. Ze hebben je echt even nodig nu en het is van wezenlijk belang voor de rest van hun leven dat je ze liefdevol door deze fase heen helpt. Kleine investering dus ;) en ik weet hoe zwaar de nachten kunnen zijn. Je kan het! Het duurt maar even
één jaar geleden
Zo herkenbaar, ik dacht eigenlijk wat is dit opeens. Helemaal hysterisch, ten einde raad. Bij ons maar in bed maar veel te weinig slaap gaat dan gezellig kletsen en spelen in bed. Hoelang duurde het bij iedereen?
één jaar geleden
Hier sinds een paar dagen dat ze gewoon niet wil slapen, heel de tijd huilen en schreeuwen tot ik naar boven ga en haar kalmeer en dit 2 uur lang dan valt ze in slaap en gelukkig zijn de nachten oké enkel het inslapen is een probleem. Zijn er tips mss om dit te vergemakkelijken? 🙏🏻🙏🏻
één jaar geleden
Hoe gaat het nu bij jullie? Hier is het al een week echt kut. Vannacht heb ik misschien 3 uur gebroken geslapen. Dochter wordt opeens weer 3x wakker en is dan hysterisch. Vervolgens ook weer veel te vroeg wakker, vanochtend half 5 en klaar voor de dag. Ik trek dit echt heel slecht, aangezien het alweer een maand duurt..
één jaar geleden
Hier ook sinds 5 dagen vroeg wakker en de laatste 2 dagen 3x wakker in de nacht en vervolgens 05.15 uur wakker. Ons zoontje is een hele goede slaper dus dit valt echt heel erg op.
Hoe lang duurt dit???????
één jaar geleden
Reactie op Babymays91
Hier ook sinds 5 dagen vroeg wakker en de laatste 2 dagen 3x wakker in de n ...
Ah vervelend, zeker als je een goede slaper gewend bent. Mijn dochter is nooit een goede slaper geweest. Een enkele keer hebben we gelukt met een aantal goede nachten, maar nooit langer dan 2 weken achter elkaar. Hier duurt de ellende al een maand. Ik hoop zo dat het bijna klaar is, ga er echt aan onderdoor.
één jaar geleden
Hier zijn we er net weer uit🤩er is hoop! Echt waar dames! Heb haar niet meer in bed genomen en de stoel methode gebruikt voor het inslapen en als ze wakker werd 's nachts.. het waren pittige 2 weken op het eind maar het is me waard.. hier heeft het in totaal bijna 6 weken geduurd...😪echt heel pittig! Heb toevallig een dagje sauna gepland staan vandaag en dochter gaat logeren want mijn ouders gunde me ff een dagje en nachtje voor mijzelf.. nu gaat het al een paar nachten goed, maar het aanbod heb ik wel laten staan 😉
één jaar geleden
Reactie op Sara2011
Ah vervelend, zeker als je een goede slaper gewend bent. Mijn dochter is no ...
Nou wat dat betreft mogen wij met nu 5 slechtere nachten niet klagen hoor. Na al die goede nachten, maar het is even weer wennen.
Kan me voorstellen dat als je kindje al zo lang slecht slaapt en het net goed gaat, als ze dan terugvallen dat het nog vervelender is. Heel veel succes en sterkte en hoop dat het snel beter wordt voor jullie 😘
één jaar geleden
Aaah same. Fijn om te lezen dat je dan niet einige bent! Onze zoon slaapt slecht meer dan 6weken 😩 hopelijk is het einde in zicht. Wat ik wel geprobeerd had was was white noise aanzetten en dat hielp wel. En met inslapen en in de nacht.
één jaar geleden
Hier ook een tijdje erg drama gehad met eten en de kinderstoel. Wat wij op een gegeven moment gedaan hebben is totaal geen aandacht aan hem schenken. We zetten zijn kinderstoel bij ons aan tafel, en zijn potje groente ook. En zongen nog even het liedje smakelijk eten. Dit alles terwijl hij gewoon door de kamer liep te spelen. Wij gingen gewoon eten en op een gegeven moment werd hij nieuwsgierig en wilde hij zelf in zijn stoel.
één jaar geleden
Hier ook al een tijdje niet super met slapen, nu laatste 2 dagen horror nachten gehad. Vanmorgen 5 uur wakker, proberen te troosten na 20 minuten weer huilen. Ik heb besloten om haar niet meer voor 6 uur uit bed te halen, ben er een beetje klaar mee. Hopelijk werkt het een keer 🤞🏼
één jaar geleden
Reactie op JetteA
Hier net zo, enige wat me gerust stelt zijn jullie berichtjes dat wij niet ...
Wij geven dan een flesje of leggen haar even tussen ons in bed. Ga er echt niet aan toegeven om de dag zo vroeg te beginnen
één jaar geleden
zo als eerder gezegd hebben we vaak dat onze zoon niet wil eten en slecht slaapt snachts. Het bleek bij ons dat hij Streptokokken kreeg, en dus vandaar niet kon eten omdat hij daar last van had en snachts niet kon slapen omdat hij in zo veel pijn was. Misschien goed om voor jullie attent bij te zijn want misschien sommige kindjes van jullie hebben juist dit en hem negeren is in dat geval best hartverscheurend. dacht even handig om een info hier te delen!
één jaar geleden
zo als eerder gezegd hebben we vaak dat onze zoon niet wil eten en slecht s ...
Waar kan ik op letten?
De mogelijke klachten zijn:
- Koorts en algehele malaise
-Keelpijn
-Pijn of infectie van de huid
één jaar geleden
Ze hebben je nodig als ze huilen. Worden niet om jou te plagen om 5 u wakker. En om 5 u wakker worden is bij de meeste kindjes een fase. Hier ook nu. 1 van ons gaat met hem de dag beginnen, de ander slaapt uit. En dat doen we om en om. Die fases duren altijd maar even. Ik weet hoe taai ze zijn maar t gaat voorbij
één jaar geleden
Hey, wij hadden echt een hele fijne slaper. Van 20u tot volgende dag 9u a 9.30 (i know luxe) sinds 3 weken drama. Overdag slaapt hij maximaal 1 uur. Avond 19.30 naar bed en tussen 7u en 8u krijsend wakker. Alles word hij tegenwoordig boos om. Niets is goed. Ik weet dat het erbij hoort en hier valt het rauw op ons dak. We hebben af en toe 1 weekje het zwaarder gehad met een sprong. Maar dit is echt een andere tak van sport. Fijn om te lezen dat sommige er al doorheen zijn! Geeft de mens hoop :)
één jaar geleden
Wij hebben eindelijk na 10 weken dat we onze zoon weer in bed kunnen leggen en hij zelfstandig in slaap valt.
11 weken geleden is onze tweede zoon geboren, dus de hele slechte slaap periode was dus niet alleen een fase maar de combinatie met een nieuwe situatie.
Doordat we in de avond 60-90min bezig waren voor hij sliep, sliepen we vaak bij hem in bed met inslapen en daardoor werd hij snachts ook veel wakker, dat wr er weer bij moesten gaan liggen. Nu sinds 3 dagen kan hij dus weer zelfstandig slapen en slaapt hij door.
Jeetje wat een opluchting is dat, want het was een pittige periode. Iedereen die er nog in zit en nog geen werkende tactiek heeft gevonden, hou vol, opeens slaat het weer om! ❤️
één jaar geleden
Reactie op Adff
Hey, wij hadden echt een hele fijne slaper. Van 20u tot volgende dag 9u a 9 ...
Hey allen, hier word het inmiddels steeds vroeger. Hij word nu om 6.15 gillend en krijsend wakker. Ik ben meer op zoek naar is dit iets wat bij de regressie/verlating hoort? Slaapt overdag ongeveer maar een uur.