26 Reacties

één jaar geleden

Ja, je kunt gewoon een Romper blijven gebruiken tot ze beginnen met zindelijkheid training en zindelijk zijn. Dan kun je overgaan op onderbroeken met hemden.

één jaar geleden

Nu de rompers hier te klein worden ben ik vorige week overgegaan op hemden en boxershorts. Handig voor als hij straks luierbroekjes gaat dragen met het zindelijk worden en ook daarna.

één jaar geleden

Bij ons vanaf 1 jaar al naar een gewoon hemdje en boxershort gegaan🤩

één jaar geleden

Omg.. k voel me echt zo'n numb als moeder :) lees ik hier over hemdjes en boxershort denk ohja.. hier loopt t kind nog steeds in rompers 20 maanden. Misschien ook een keer overgaan.

één jaar geleden

Wij zijn midden december overgegaan op hemdjes en broekjes. Zoooo veel fijner met naar de toilet gaan. Niet meer martelen met die knopen tussen de benen😅

één jaar geleden

Onze dochter nu 20 maanden draagt nog gewoon rompers, ook nog geen enkele seconde gedacht aan zindelijkheidstraining.

één jaar geleden

Nou voorlopig nog lekker romper. Als ze pas zindelijk zijn of rond 2,5/3 jaar over naar onderbroekjes en hemdjes. Wij zijn totaal nog niet bezig met zindelijk. Maar dat is onze keuze vind ze nog best wel jong ervoor

één jaar geleden

Hier nog totaal niet bezig met zindelijkheidstraining, oftewel nog gewoon met rompers aan.

één jaar geleden

De laatste rompers liggen in de la. En ook hemdjes en broekjes liggen er. Ik wissel ze nu nog soms af, maar de rompers gaan bijna de prullenbak in denk ik want hij wordt er te lang/groot voor hahah. Denk dat ik over een maandje of 1/2 over ga op alleen hemdjes en broekjes, maar echt meer vanwege de maat en tja het is handig voor de zindelijkheidstraining, het ziet er daarnaast wel schattig uit en echt geen baby meer dan he!😜 Luierbroekjes draagt onze zoon al veel langer, dat vinden wij zelf fijner. Hij weet ook hoe het uit moet, dat vind ik ook wel leuk om te zien (met bijvoorbeeld staand uit doen).

één jaar geleden

Hier draagt ze voorlopig nog rompers. We willen van de zomer beginnen met zindelijkheid trainen

één jaar geleden

Hier ook nog rompers, heb ook net nog nieuwe gekocht in grotere maat. Vind ze zelf nog erg fijn, dat zijn rug en buik altijd bedekt zijn en dus warm, dat het niet los kan gaan. Mijn zoontje is best gevoelig voor kleding die niet lekker zit en denk dat dat ook sneller gebeurt met boxer en hemd. Dus ik houd het nog even bij rompers.

één jaar geleden

Hier ook zéker nog rompers en ga strakjes nog even nieuwe bestellen 🥰 lekker tot einde maat (98) mee doorgaan 👀🤍

één jaar geleden

Reactie op Adff

Omg.. k voel me echt zo'n numb als moeder :) lees ik hier over hemdjes en b ...
Oh nee joh! Ik gebruik ook nog rompers, laatst nog een grotere maat gekocht. Geen seconde over ondergoed nagedacht. Vind het ook nog niet nodig 😊

één jaar geleden

Hier ook nog rompers.. ideaal voor geen blote rug e.d. nu.. zeker omdat onze dame een lange romp heeft en veel beweegt en buiten is.. zijn nog niet bezig met zindelijkheid training dus blijf ze ook mooi gebruiken.. straks maatje groter ook met leuke opdruk kopen.. als het weer zo heet wordt dan leuk rokje of korte broek aan en klaar.. lekker makkelijk🫢😊

één jaar geleden

Hier bij de oudste geloof ik overgegaan op hemdjes/boxers met 2,5 jaar ongeveer... Jongste is nu 20 maanden en ook gewoon nog lekker rompers, niet over nagedacht nog en zeker nog niet van plan over te gaan op hemdjes/onderbroekjes. Zindelijkheidstraining ook echt niet mee bezig of al van plan, komt vanzelf wel. Oudste was 3,5...dikke prima. Oh en luierbroekjes gebruiken we ook niet, heb een hekel aan die dingen 🙊

één jaar geleden

De laatste rompers liggen in de la. En ook hemdjes en broekjes liggen er. I ...
Welke maat draagt hij dan nu als ik vragen mag? Hier hebben we rompers van de Hema die mega meerekken...dochter draagt nog steeds maatje 74/80 ervan en ruimte zat. Die gaan tot 98/104 dus we hebben nog wel even 😊 Kleding zit ze in 86 broek en net over op 92 shirtjes...maar toch is ze niet bepaald klein 🙊

één jaar geleden

Wij zijn nog niet bezig met potty training.. Maar de 98/104 rompers gaan wel wat krap zitten.. Dus moet toch richting boxer met hemd gaan denk ik. Waar koop je leuke setjes?

één jaar geleden

Reactie op NovemberBaby2020

Welke maat draagt hij dan nu als ik vragen mag? Hier hebben we rompers van ...
Hij draagt ook van de Hema, maat 98/104 en ja dat is dus de grootste maat hahaha maar ik merk dat ze al wat strakker gaan zitten...het gaat nog wel maar opzich over gaan naar hemdjes en broekjes vind ik zelf ook prima :) hij zit qua kleding maat ook al echt in maat 98/104. Onze zoon is 90+ cm en best een flinke jongen (niet dik maar goed verdeeld).

één jaar geleden

Hier was het altijd zo'n strijd dat omkleden en verluieren en met zo'n wemelkont dan nog knopjes dichtkrijgen was gewoon veel te lastig. Daarmee toen overgestapt op luierbroekjes en boxershortjes en zijn toen ook met vroege zindelijkheidstraining begonnen. Nu gaat het soms heel goed potjes training maar vaak heeft hij ook geen zin en laten we het ook even. Binnen een maandje of 2 gaan we er wel voor oefenen om volledig uit de pampers te geraken als hij wil meewerken. Hij loopt liefst zonder luier rond in boxershortje maar hij heeft nog net iets te veel accidentjes en heb nu nog even niet zoveel goesting in al dat schoonmaakwerk😄

één jaar geleden

Met mijn meiden ben ik overgegaan op luierbroekjes en hemdjes toen ze uit de 86/92 rompers groeiden rond de 1,5/2 jaar. Gebruik met mijn zoontje nu nog rompers maar denk dat ik als hij uit de 86/92 groeit het ook klaar is. Maar net nog wat bijgekocht van de Hema en daar kan hij echt nog wel in groeien.