41 Reacties

2 jaar geleden

Is t niet sprong 9? ...in ieder geval hier ook rampzalig...heeft ook een groeispurt denk ik, wat ze wil snachts ineens eten...afgelopen nacht om 3 uur boterham smeerkaas weg zitten werken🙄 Breekt me wel echt op inmiddels...wordt er echt niet gezelliger op thuis😣

2 jaar geleden

Reactie op LVW 1234

Is t niet sprong 9? ...in ieder geval hier ook rampzalig...heeft ook een gr ...
Die heeft m’n zoontje al achter de rug (gelukkig). Zie in de app dat hij over 4 dagen richting sprong 10 gaat maar vaak heeft hij er al een week eerder last van 🥴

2 jaar geleden

Reactie op tango

Die heeft m’n zoontje al achter de rug (gelukkig). Zie in de app dat hij ov ...
Oh fijn...ik heb eigenlijk geen idee, continu gevoel dat sprong is, of tanden (al heeft ze inmiddels bijna alles behalve 1 hoektand), weer ziek, etc😥

2 jaar geleden

Reactie op LVW 1234

Oh fijn...ik heb eigenlijk geen idee, continu gevoel dat sprong is, of tand ...
Same here 🙄 ik heb ook af en toe geen idee wat ik aan het doen ben 😐

2 jaar geleden

Hier hetzelfde.. Overdag slaapt hij maar 1 uurtje meer sinds 2 weken en de nachten zijn heel kort.. 😫🥱

2 jaar geleden

Hier een klein beetje hoop ondertussen. Het slapen overdag gaat weer wat beter. Rond 23:00 s’avonds wordt hij wel wakker en wil dan alleen bij ons slapen, maar slaapt dan bij ons wel door tot de ochtend. Hopelijk lukt het hem binnenkort dan ook weer door te slapen 🤞. We zijn ondertussen 3,5 week onderweg.

2 jaar geleden

Reactie op MoneSi

Hier een klein beetje hoop ondertussen. Het slapen overdag gaat weer wat be ...
Dat is fijn om te horen!!! Hier ook 3,5 week en slaapt inderdaad we door als hij bij ons in bed ligt. nu nog in zijn eigen bed. Kreeg van veel mensen tip om naar de osteopaat te gaan met hem. Heb een afspraak op 5 December hoop dat het dan al voorbij is, en het niet nodig is. maar onder het mom van baat het niet schaad het niet, heb ik de afspraak maar alvast ingepland. Succes 🍀

2 jaar geleden

Wij zitten hier sinds 1,5 week ook in. Eigenlijk sinds de klok verzet is. Daarvoor sliep hij al maanden steevast van 7 tot 7 en kon je hem sochtends smiddags savonds wakker wegleggen. Nu is elke keer slapen drama en huilen en wordt hij snachts tussen 4 en 5 standaard krijsend wakker. Alleen mama is dan goed. Zeer vermoeiend. Hij is nu 16 maanden. Zijn 4 kiezen zijn doorgekomen, dus misschien speelt dat mee. Verder niet ziek, niet verkouden en geen koorts. Wel vreeeeeeselijke verlatingsangst naar mij toe. Hij krijgt sochtends nog 45 min slapen en smiddags 1,5 uur. Als hij 4 uur wakker is red hij het met 1x slapen echt niet 😂 Hoelang duurde dit ook alweer? Zelf nu bijna 25 weken zwanger dus we kunnen vast weer wennen aan de gebroken nachten 🙈

2 jaar geleden

Ik word helemaal gek😱😭 het is nu 3:00 in de nacht en ze is constant aan het krijsen. Ze zegt telkens uit uit uit. Normaal geef ik aan dat het heel vroeg is en ze nog moet slapen en doet ze dat ook. Het is nu telkens krijsen. Ik heb geen idee wat dit is maar ik weet wel dat dit vreselijk is….

2 jaar geleden

O ik heb hier momenteel ook zo'n struggle mee😫🥱 Vannacht om 1 uur kwam hij. Daarna is hij om 3 uur nog weer gekomen, ontroostbaar.. ik heb hem tussen ons in gelegd en hij was gewoon echt STRONDVERVELEND🙈 Ik heb hem weer terug gelegd en hij heeft letterlijk lopen huilen, krijsen tot nu net half 8. En nu slaapt hij🤷🏼‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op MBBor

O ik heb hier momenteel ook zo'n struggle mee😫🥱 Vannacht om 1 uur kwam h ...
Pfff ellende!! Hier is ze na 1,5 uur huilen weer gaan slapen tot nu net. Ze wilde zelfs niet tussenin liggen. Had echt het idee dat ze gewoon naar beneden wilde en de dag wilde starten😅

2 jaar geleden

Reactie op MBBor

O ik heb hier momenteel ook zo'n struggle mee😫🥱 Vannacht om 1 uur kwam h ...
Haha hier hetzelfde! Tussen ons in na 30 minuten schreeuwen en huilen. Vervolgens zit hij met z’n vingers in je oren te porren 😂😂 okeeeejjj gezellig om 02.30 uur 🙄😵😐

2 jaar geleden

Ik denk sprong 10 dindong. Blij als dat voorbij is😜😴

2 jaar geleden

Reactie op tango

Haha hier hetzelfde! Tussen ons in na 30 minuten schreeuwen en huilen. Verv ...
Heb je hem van 3 uur snachts tot half 8 laten huilen??🙄

2 jaar geleden

Mijn zoon van 16 maanden wordt ook ineens wakker 's nachts. Hij wil dan alleen knuffelen met mij. Na een paar keer terug te hebben gelegd in bed en hij huilt nog, ga ik even beneden zitten. Hij moet dan zijn slaapzak aanhouden, maar dan geef ik hem een beetje water en een soepstengel. We kijken een paar afleveringen van de sprookjesboom en daarna gaan we weer slapen, en dan slaapt hij dus wel weer door. Ik merk als ik hem even helemaal uit zijn emotie haal, dat het dan weer oke is. Misschien kan je dat ook een keer proberen. Succes

2 jaar geleden

Reactie op Leeey

Heb je hem van 3 uur snachts tot half 8 laten huilen??🙄
??? Dit ging niet over mijn verhaal denk.. 🤔

2 jaar geleden

Het is hier na 3-4 weken eindelijk weer wat beter aan t worden 🤞🤞

2 jaar geleden

Even benieuwd zijn er al wat van jullie die hier inmiddels doorheen zijn?? Hier nog steeds drama met slapen in eigen bedje

2 jaar geleden

Hier ging het even wat beter, maar nu weer drama in de avond en s’nachts alleen bij ons slapen 🙈🤷‍♀️😅

2 jaar geleden

pff al 4a5 weken elke nacht logeer feestje😮‍💨