27 Reacties

één jaar geleden

Hier staat de hele dag de tv aan.. zo en dan kijkt hij even. Of zet ik er muziek op.

één jaar geleden

Mag ik vragen of jij thuismama bent of dat je zoontje naar de opvang ook gaat? Misschien gekke vraag, maar dat kan nogal schelen met schermtijd hahaha.

één jaar geleden

Mag ik vragen of jij thuismama bent of dat je zoontje naar de opvang ook ga ...
Hier gaat hij 2,5 dag naar de opvang en de andere dagen ben ik doordeweeks thuis met hem. Om het weekend werk ik en dan is hij thuis met mijn partner.

één jaar geleden

Misschien slecht maar bij ons staat de tv vrijwel heel de dag aan, of het nu wat voor hem is, voor mezelf of muziek 🙊

één jaar geleden

Hier staat vaak de ochtend de tv aan, vaak iets voor haar. Smiddags staat die uit dan gaan we meestal ook weg naar buiten of iets doen. En savonds staat die meestal ook aan, in de tijd dat ik ook meestal iets voor haar zodat ik even het eten kan afmaken en daarna zappen we over naar iets anders. Het is niet dat ze de heletijd aan het kijken is, ze speelt ook gewoon terwijl die aan staat. Ik wou alleen wel langzaam wat minder de tv aanzetten sochtends om het toch wat te gaan beperken.

één jaar geleden

Mag ik vragen of jij thuismama bent of dat je zoontje naar de opvang ook ga ...
Ik werk in de zorg, en hebben oppas aan huis.. ( bonus oma )

één jaar geleden

Ik ben thuismama, Alex gaat op maandag en donderdag naar de oma's toe. Dit vanwege mijn studie ook. De tv staat hier regelmatig aan, meestal iets van muziek + beeld. Soms zet ik hem ook uit of alleen muziek aan. Wij gaan ook vaak overdag weg, wandelen, winkelen, kinderboerderij, peuterochtend etc. Dus dan is hij ook uit. Maar het varieert dus en ja 15 min is niks hier hahaha 😂 dan staat hij wel langer aan en idd ook tussendoor spelen.

één jaar geleden

Ons dochtertje mag tv kijken als wij aan t koken zijn, dat weet ze ook goed. Is vaak wel iets langer dan 15 min hahaha ! Maar daar naast staat de tv niet aan over dag met haar erbij. We proberen erop te letten dat t tv kijken beperkt blijft , maar heb geen exacte scherm tijd !

één jaar geleden

Ik denk dat m’n zoontje nachtmerries krijgt van scherm tijd/tv. Probeer het zoveel mogelijk te beperken/niet te doen. Gisteren tv gekeken en normaal doen we dat dus niet. Heb de hele nacht een onrustig kind gehad dat niet wou slapen, veel huilen en enkel ‘rustig’ als hij bij ons lag. Maar ook tussen ons in erg verdrietig 😞 veel draaien en doen! Laatst was het ook al zo en ik leg nu de link met tv kijken 👀

één jaar geleden

Reactie op tango

Ik denk dat m’n zoontje nachtmerries krijgt van scherm tijd/tv. Probeer het ...
Oh wat apart! En dan de vraag, wat heeft hij dan gekeken, wat kijkt hij? Liefs!

één jaar geleden

Bij ons mag ze vaak tijdens het koken als we alleen zijn op de iPad Als we samen zijn probeer ik met haar te spelen. Moet wel zeggen tv staat altijd aan. Voor ons en soms filmpjes voor onze dochter. Eerst deden we tijdens het eten totdat ze iets ouder werd en niet meer ging eten daardoor sinds dien doen we het niet meer. S’ochtends als ze wakker wordt mag ze altijd dan op net 3 vaak leuke en leerzame programma’s vooral zin in Zappelin vind ze leuk.

één jaar geleden

Reactie op DemiJJ

Misschien slecht maar bij ons staat de tv vrijwel heel de dag aan, of het n ...
Haha bij ons ook hoor

één jaar geleden

Reactie op esmeeraaf

Bij ons mag ze vaak tijdens het koken als we alleen zijn op de iPad Als we ...
Geef je wel mee, beter de tv dan iPad :) schijnt zo ongelooflijk slecht te zijn, en bijziendheid ligt dan op de loer! Zin in zappelin vind mijn zoontje ook leuk! Voor de leuke dame die het presenteert hahaha.

één jaar geleden

Geef je wel mee, beter de tv dan iPad :) schijnt zo ongelooflijk slecht te ...
Jaa ze kijkt Max 30 min iPad ongeveer Tv schijnt niet zo erg te zijn indd vanwege afstand van het kijken

één jaar geleden

Hier kijkt ze nijntje als ik aan het koken ben.. maar ook alleen op de dagen dat ik alleen ben.. dus dat is 3 avonden in de week.. andere 2 dagen eet ze op de opvang en andere 2 avonden is mijn man thuis.. verder kijkt ze geen tv.. alleen bij oma in de ochtend nog even zodat ze zelf rustig kan ontbijten en de was doen (zegt ze.. haha) verder staat die hier niet aan.. zolang het niet nodig is stel ik het graag uit.. hier wel een dame dat goed alleen kan spelen en heel graag buiten is,ook in de tuin en ook graag helpt met alles wat ik doe.. dus dat scheelt ook

één jaar geleden

Oh wat apart! En dan de vraag, wat heeft hij dan gekeken, wat kijkt hij? L ...
Peppa pig en our planet (aapjes vindt hij leuk) 🌎 op Netflix

één jaar geleden

( Soms veel soms weinig ligt vooral aan t weer )Kijk dan🥹 ze kan alle kinder liedjes uit volleborst mee zingen🥰

één jaar geleden

Hier tot voor kort totaal geen tv interesse. En zet enkel savonds voor ons af en toe iets op. Nu was hij een tijdje geleden heel erg ziek en kon ik niets met hem aanvangen. Toen na vanalles te proberen bumba opgezet en dat vond hij kennelijk wel tof. Nu kijkt hij elke avond 1of 2 afleveringen duren 5 minuten denk ik🙈😅

één jaar geleden

Hier kijken ze elke avond ongeveer 30-45min Sesamstraat of kikker of Nijntje en soms een programma voor grote broer van 5 (Freeks wilde wereld). Toen ik op het einde van mijn zwangerschap liep keek ze ook elke ochtend even een half uurtje Teletubbies en dat zal nog wel even doorzetten nu kleine zus er is 😊 even afleiding en rust voor mama 😁

één jaar geleden

Oudste van 7 heeft een tablet en mag 2x per dag een half uurtje erop. Hij mag zelf bepalen wanneer, meestal doet ie 'morgens voor school en eind vd middag. 's Avonds kijkt ie nog even tv, max 30-45 min voor het slapen. Klokhuis, Freeks wilde wereld, Klaas kan alles... Voor de jongste van 1,5 staat wel vaker de tv aan, maar ze speelt meestal gewoon en gaat er niet echt voor zitten. Wissel het af met radio aan. 's Avonds wel vaak nog even samen nijntje of teletubbies kijken.