13 Reacties
茅茅n jaar geleden
Hier ook een dametje met hoge wreef... Ik heb nu 3 paar sneakertjes die prima passen, 2 van Van Haren en 1 van Scapino.
Die op de foto is van van Haren, zitten ideaal! Hangt nu beetje tussen maat 20 en 21 in. Maat 20 in ander kleurtje kan ze nog net aan, heb deze nu in 21 voor komende tijd.
Voor oudste zoon had ik in het begin van van Haren de sneakers/gympies van Bobbi Shoes, vielen ook breed.
茅茅n jaar geleden
Ben je weleens naar een speciale kinderschoenenwinkel gegaan?
Ik ben daar laatst geweest en heb daar heel goed en fijn advies gekregen.
Ze maken er daar echt een uitje van 鈽猴笍
Zal natuurlijk per winkel anders zijn, maar mijn zoontje vond het geweldig.
Ik dacht dat sommige schoenen van shoesme voor een hoge wreef zijn.
茅茅n jaar geleden
Ik ben naar een kinderschoenen winkel gegaan, daar nemen ze echt ruim de tijd voor je (doordeweeks gaan, lekker rustig). Mijn zoontje wilde de kinderwagen niet eens uit, uiteindelijk werd hij verleid met speelgoed, even laten spelen en toen al spelenderwijs wat schoenen passen. Ben er dan wel een uur! Ik heb schoenen van pinocchio en walkey gehad, niet goedkoop, maar wel voor brede voeten.
茅茅n jaar geleden
Hier hetzelfde, en ook nog vrij grote voetjes.. sneakertjes van h&m met elastieken veters, daar ben ik op uit gekomen, schoentjes van ton&ton gehad, heel fijn, maar helaas gaan deze maar tot maat 22/23.
Verder Bardossa schoentjes. Niet heel goedkoop, maar wel echt mooie schoentjes en fijn soepel
茅茅n jaar geleden
Hier Stones en bones en we wisselen af met plakschoenen van Adidas
茅茅n jaar geleden
Mijn dochter heeft supersmalle voeten. Ik zweer nu bij Vans, die kan ik strak zetten met het klittenband
茅茅n jaar geleden
Reactie op little smartie
Hier hetzelfde, en ook nog vrij grote voetjes.. sneakertjes van h&m met ...
Naturino