7 Reacties

2 jaar geleden

Geen schoenen? Mijn kinderen hadden toen ze nog niet liepen alleen sokken aan en daar na had ik leren slofjes van boumy.die gingen wel gewoon goed aan. En na dat ze echt zijn gaan lopen een paar hoge klitterband schoentjes.

2 jaar geleden

Langs de schoenenwinkel gaan! Mijn zoontje heeft brede voeten en een hoge wreef, die past ook heel veel schoenen niet. Loopt ze wel al goed? In het begin kunnen ze ook nog heel erg kun teentjes krommen bij het aantrekken van schoenen.

2 jaar geleden

Reactie op newmom21

Langs de schoenenwinkel gaan! Mijn zoontje heeft brede voeten en een hoge w ...
Wat voor soort schoenenwinkel? Ik ben al bij de scapino geweest en bij de van haren. Ze zit in maat 18 maar daar kan ik dus geen schoenen vinden

2 jaar geleden

Reactie op Anne99

Geen schoenen? Mijn kinderen hadden toen ze nog niet liepen alleen sokken a ...
Ik vindt voor in de winter alleen sokken best koud. Slofjes trekt ze namelijk zo uit.

2 jaar geleden

Als ze nog niet lopen, dan zou ik zeker nog geen schoentjes aan doen. Is echt pas nodig als ze gaan lopen, en als je dan naar buiten gaat. Mijn dochtertje heeft nu alleen nog sokken aan, en slofjes als het koud is of als we naar buiten gaan. 😀

2 jaar geleden

Ik zou naar een schoenspeciaalzaak gaan waar ze de voetjes opmeten en meteen mee kunnen kijken naar goedzittende schoenen. Mocht je dochter nog niet lopen zou ik kiezen voor warme slofjes.