48 Reacties
2 jaar geleden
Ik bedoel dus eigenlijk dat maat 18 nog te groot is 😅. Lekker wakker nog 🤪
2 jaar geleden
Onze zoon, maat 21/22 :) maar hangt natuurlijk ook van de lengte van je kindje af en meisjes zijn over het algemeen nog wat kleiner. Dus niet te druk om maken ofzo hoor ;)
2 jaar geleden
Hier nog geen schoenen. Was toevallig een schoenwinkel bij ons in het dorp binnen gelopen en die eigenaar: joh, lekker op blote voeten nu het zomer is, is het best voor de voetjes als ze net leert lopen. Kom in de herfst maar terug.
Vond ik zo lief en eerlijk, hij had me ook gewoon schoenen kunnen verkopen…
2 jaar geleden
Ik heb toevallig vd week dr voetjes laten meten bij de Nelson, wilde gaan kijken voor 1e stap schoentjes aangezien ze bijna los loopt nu. Zat op 18,5 cm dus maatje 19.
Uiteindelijk bij Scapino schoentjes gehaald, helft goedkoper dan bij Nelson.
Je hebt bij Zeeman ook soepele schoentjes en die gaan per 0-6mnd en 6-12mnd. Misschien is dat iets? Ik heb ze ook gehaald voor erbij.
2 jaar geleden
Reactie op NovemberBaby2020
Ik heb toevallig vd week dr voetjes laten meten bij de Nelson, wilde gaan k ...
De ene maat 19 is de andere niet. Er kan erg veel verschil in zitten. Zou voor echte stap schoenen wel wat meer uitgeven dat je zeker weet dat het goede zijn
2 jaar geleden
De ene maat 19 is de andere niet. Er kan erg veel verschil in zitten. Zou v ...
Klopt idd, die van Scapino vallen vrij groot, kon met gemak maatje 18 aan nog. Overigens hebben die van Scapino van het merk 'Groot' ook het Dr. Visser keurmerk voor babyschoentjes, dus die zijn prima voor eerste stap schoentjes. Zijn bijna exact hetzelfde als die van Shoesme van 60 euro, volgende maand kunnen we bij wijze van weer nieuwe halen dus zoveel geld vind ik het niet waard. Met zoontje ook nooit gedaan.
Die van Zeeman zijn gewoon voor de leuk erbij, voor in huis/tuin soort slofschoentjes. Niet om te oefenen/leren lopen.
2 jaar geleden
Hier ook mini voetjes. Ze zit in maat 6-12 mnd van donsje amsterdam. Maar toen ik der voet ging op meten had ze ook 0-6 mnd aangekund