15 Reacties

vor einem Jahr

Wij gebruiken olijf zeep hou niet zo van troep

vor einem Jahr

Naïf shampoo, ruikt zo lekker 🥰

vor einem Jahr

Neutral baby shampoo, zonder geur. Daarna ruikt het haar naar mn zoontje 😊

vor einem Jahr

Ook Zwitsal anti klit voor mijn zoontjes krullen. Doe er direct na het wassen nog wat lotion in van Zwitsal dan ruikt het heerlijk!

vor einem Jahr

Wij hebben de Etos pure & organic lijn voor onze dochter. Wasschuim, shampoo en bad&wasgel. Heerlijk spul 😊

vor einem Jahr

Welleda

vor einem Jahr

Ik gebruik eigenlijk alles van La Roche Posay. Mijn zoontje heeft daar de minste reacties op. Vindt het verder ook fijn spul.

vor einem Jahr

Reactie op Famke123

Welleda
Wij ook!

vor einem Jahr

Reactie op TommieNic2021

Ik gebruik eigenlijk alles van La Roche Posay. Mijn zoontje heeft daar de m ...
Wij ook. Top spul!

vor einem Jahr

Hebben de ouders met krullen kindjes ook een bepaalde haarroutine? Ik weet niet zogoed wat ik met die krullen moet 😅. Na het wassen en drogen zit het mooi maar na een nachtje of middag slapen dan lijkt ze op een ontplofte hamster 🫣

vor einem Jahr

Hebben de ouders met krullen kindjes ook een bepaalde haarroutine? Ik weet ...
Ik gebruik de verzorgingslijn van Cantu voor Kids. Na wassen breng ik een klein beetje verzorgingscreme aan in het haar. 's Ochtends maak ik altijd het haar weer nat met een plantenspuit en soms nog wat krulrefreshner erin. Dat voorkomt pluis.

vor einem Jahr

Hebben de ouders met krullen kindjes ook een bepaalde haarroutine? Ik weet ...
Jaaa of een Einsteinkapsel haha! Ik was haar haar enkel met water, 1x per week doe ik er pure aloe vera in (rechtstreeks vd plant) om te hydrateren.. erna uitspoelen in bad. S ochtends dan 'goeiemorgen haarlotion' van Zwitsal om te ontklitten. En als het heel erg is: alles samen in een staartje 🙈😬

vor einem Jahr

Dochtertje heeft ook fijn haar met krulletjes onderaan, wij gebruiken meestal eurecin badolie en shampoo omdat ze een allergie huidje heeft en hier reageert ze niet op.

vor einem Jahr

Wij wassen ook met switsal shampoo en dan nog de switsal haarlotion in de haren als ze nog nat zijn. Ik merk ook een muffe geur als ik niet de haarlotion gebruik. Dus misschien dat ik eens de Naïf shampoo ga proberen

vor einem Jahr

Hier ook krullen! Gebruiken nu de ‘oh so clean’ shampoo van aunt Jackie’s en in zijn haren een leave in van Novex voor kinderen. Die doe ik altijd in nat haar. Ik doe er daarna wat gel in van zarqa en breng zijn krullen in model met een denman borstel 🤗