11 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben gekozen voor Stephanie Vroegop, we zijn nog steeds tevreden!
2 jaar geleden
Bedenk eerst voor jezelf of je een gewone slaapcoach wilt of een holistische slaapcoach. Wil je laten huilen toepassen (in welke vorm dan ook) of niet ? En dan kies je wat bij jou past. Ikzelf heb niets met de gewone slaap industrie en laten huilen, dus ik zou je persoonlijk aanraden richting holistisch te gaan, bijv thegentelkidd of nuturingkidd op Insta. Maar nogmaals, het is wat bij jou/jullie moet passen en welke overtuigingen jullie hebben in de opvoeding en visie aangaande laten huilen. Succes. Het is pittig.
één jaar geleden
Reactie op RoosBB
Bedenk eerst voor jezelf of je een gewone slaapcoach wilt of een holistisch ...
Jas indd wij houden ook niet van laten huilen.
Maar nu werkt voor ons idee echt niks meer.
Ik zie ook dat ze echt wel duur zijn. Ik ga dan goed kijken wat ze doen en wat bij ons past
één jaar geleden
Hier mijn ervaring: Slaaptips voor babys vond ik vreselijk. Althans past echt niet bij ons (laten gecontroleerd huilen en volgen je kindje eigenlijk niet), liefde van een moeder vond ik fijn maar vooral de tips om het dragelijker voor mezelf te maken. Ewalina van eindelijkslapen.nl vond ik ook ok. Is een gentle slaapcoach en gaat uit van altijd reageren op je kindje en niet laten huilen. Maar het is uiteindelijk ook trainen en wij konden ons er toch net niet in vinden.
Het is taai he? Ik probeer het mezelf zo makkelijk mogelijk te maken en goed voor mezelf te zorgen. Het gaat een keer voorbij. Helemaal de slaapregressie van rond deze tijd. Dat maakt alles weer een stukkie erger 🙃
Helemaal eens trouwens met wat roosbb schrijft over slaapcoaches en een holistisch coach! Maar voel goed wat bij je past
één jaar geleden
Reactie op esmeeraaf
Jas indd wij houden ook niet van laten huilen.
Maar nu werkt voor ons idee ...
Je hoeft ook niet perse een consult bij een slaapcoach te nemen. Ik heb alleen al door te lezen, Google, en wat van die te volgen op insta, veel geleerd. Jij kent je kindje het beste en de tips die je leest kun je dan zelf beoordelen of je dit wilt toepassen of niet. Ik had een hazenslaper en eentje die niet zelf in slaap viel, ik heb veel gelezen en bepaalde dingen waarvan ik dacht dit past bij mij en m'n kind toegepast. Zo bijvoorbeeld een donkere kamer, een white noise machine die de hele nacht doorgaat, de chair methode toegepast, 3 speentjes in bed, een fles water in bed, een duidelijk en vast slaap ritueel. Je moet niet vergeten het is voor ons ook echt niet makkelijk geweest, maar nu kan ik haar gewoon naar bedje brengen en weggaan en slaapt ze de hele nacht door. Ik wil hiermee alleen zeggen je hoeft geen honderden euro's uit te geven. Lees en pas toe wat jij denkt wat eventueel zou kunnen helpen, en hou vol. Jullie komen er echt wel! 😘