14 Reacties

één jaar geleden

Hier slaapt hij onder een deken met een slaapzak aan. Sindsdien slaapt hij beter! ( hij slaapt nu sinds een maand soms door, hiervoor niet! ) Een soms ligt hij er boven op, dan heeft hij zijn slaapzak nog nodig. Is soms even zoeken. Proberen kan altijd!

één jaar geleden

Hier in Denemarken liggen eigenlijk alle kindjes vanaf de geboorte altijd onder een dekbed. Mijn zoontje ligt thuis met slaapzak onder een verzwaringsdeken, al sinds hij net 1 jaar was, zonder gaat hij niet rustig liggen. Ik zou hem lekker een dekbed geven als hij daarmee zonder strijd gaat slapen 😊

één jaar geleden

Hier slaap onze zoon in een slaapzak met deken. Zonder deken wilt hij niet slapen lijkt wel nogsteeds geborgenheid te geven. Met een weekje willen we hem in een peuterbed doen maar dan met dekbed en een dunnere slaapzak. Geen idee hoe het dan gaat.

één jaar geleden

Hier slaapt mijn zoontje sinds ongeveer 19 maanden met een slaapzak+ deken/kussen. Hij slaapt nu eigenlijk een stuk beter dan hiervoor.

één jaar geleden

Hier ligt mijn kleintje al vanaf 9 maanden onder een dekbed met kussen. En sinds hij 1 jaar is geworden in een peuterledikant.

één jaar geleden

Reactie op Preitaart

Hier in Denemarken liggen eigenlijk alle kindjes vanaf de geboorte altijd o ...
Welke verzwaringsdeken gebruik jij?

één jaar geleden

Ik gebruik voor mijn dochter nu een half jaar de Meyco Jumper. Ze vindt het vreselijk als het voeten “gevangen” zitten. Haar slaapzak was dus ook een enorme strijd. Sinds de Jumper blijft ze lekker warm, ook als ze weer het hele bed door beweegt en anders onder de deken vandaan zou rollen.

één jaar geleden

Bedankt voor de tips! Zou een deken (fleece bijvoorbeeld) in een hoeslaken dan veiliger zijn mocht hij eronder komen dan de helft van een 4 seizoenen dekbed? Ik kan makkelijker door het dekbed heen ademen dan door het fleece deken😅

één jaar geleden

Bedankt voor de tips! Zou een deken (fleece bijvoorbeeld) in een hoeslaken ...
Ik zou gewoon het dekbedje van ikea halen. Dat is goed geschikt voor alle seizoenen. Speciaal voor peuters

één jaar geleden

Die van ons had het van de winter zo koud dat we het dekbed erbij hebben gepakt. Lange mouwen romper, dikke pyjama en winterslaapzak waren niet genoeg😅. Dekbed ligt nog steeds in z'n bed, al trapt hij hem nu naar beneden, warm genoeg inmiddels. Maar zou lekker een dekbedje doen hoor als hij dat fijner vindt. Goed onder het matras stoppen bij de voeten en ervoor zorgen dat het niet te hoog logt. Bij ons kan hij niet hoger dan 3/4 van z'n bed.

één jaar geleden

Reactie op MrsB1990

Die van ons had het van de winter zo koud dat we het dekbed erbij hebben ge ...
2/3 bedoel ik🙈

één jaar geleden

Bij pake en beppe heeft ons zoontje een dekbed. Denk vanaf dat hij 8 maanden is. Inmiddels vind hij ons dekbed ook reuze interessant en de puckababy wordt klein dus we stapp3n over binnenkort. Lekker doen als het goed voor jou voelt

één jaar geleden

Reactie op Foodie11

Welke verzwaringsdeken gebruik jij?
De babyversie van Babydynen. Ik geloof dat het tegenwoordig Hushlittleone heet.