12 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb het idd ook een periode gehad met mijn dochter. Zij zat toen echt in een sprongetje... met ongeveer 15 maanden was dat. Ze is nu 16 maanden. Nu slaapt ze weer goed in, rond 19.00 meestal. En rond 8.00 a 8.30 word ze dan wakker. Maar het is echt 3 weken drama geweest, 20 keer op een nacht wakker, niet in slaap willen komen.
2 jaar geleden
Hier zitten we volgens de oei ik groei app in sprong 10 en nou indd ..sinds vorige week is slapen een drama .. huilen zodra ze der bed ziet, helemaal overstuur is ze dan. Op schoot wilt ze wel slapen maar daar begin ik niet aan ..vannacht was ze om 03:00 klaar wakker 😅 vandaag 2x een half uur geslapen waar ze voorheen makkelijk 2-2,5 uur sliep tussen de middag en dan van 19:00-07:00. Hopen dat het snel over is haha
2 jaar geleden
Hier nu ook opeens drama met slapen.. volgens die app idd sprong 10😭
2 jaar geleden
Hier ook sinds paar dagen drama met slapen. Op bed leggen gaat nog wel maar vaker wakker en al vroeg wakker met opstaan. Normaal altijd goed doorslapen en uitslapen tot 08.00.
Hij zit in sprong 10. Ik blijf vooral doen wat ik altijd doe. Mijn ervaring met sprongen komt het altijd weer goed.
2 jaar geleden
Ja 5 weken lang drama gehad rondom sprong 10. Toen even slaapregressie erachteraan, maar dat leek korter te duren.
Ze slaapt nu smiddags 2 uur en snachts zelfs soms van 19:00 tot 08:30! Heeft ze jog nooit gedaan.
Even volhouden. Komt goed
2 jaar geleden
Hoe gaat het slapen nu? Hier was het gelukkig maar 2 nachten drama..
2 jaar geleden
nog steeds hetzelfde helaas. duimen dat het z’n sprong is en dat die snel voorbij mag zijn. 🤞🏻
2 jaar geleden
Weet niet of dit de TIP is!?
maar ons meisje was eerst ziek toen mocht ze bij ons toen sprong nou je weet het wel toen 6 weken later iedere nacht bij ons!
nu hebben we het lampje van de babyfoon afgeplakt want die gaat wat feller als ze geluid maak. en we dachten ze associeert dat met ons dat wij haar pakken!
en ja ze slaap opeens al 3 dagen door!