24 Reacties

2 jaar geleden

Mega bloks, pop met poppenwagen en flesje. Stickers plakken op papier

2 jaar geleden

Favoriet hier is nu de speelgoedkeuken, de mega bloks met tafel, de loopwagen en loopauto. Maar ook tekenen of op het tablet tekenen, muziek spelletje etc. Daar moet ik wel grenzen aan stellen want als ze 'm ziet liggen wilt ze 'm ook hebben.

2 jaar geleden

Ik denk dat een vormenstoof ook erg passend is voor deze leeftijd/fase. Blokken, stapeltoren etc ook erg in trek hier. Hij heeft nu ook het snellopend(rennen) uit gevonden en kastjes open en dicht doen vind hij ook enig hahaha. Daarnaast zoals Sorayaf zegt stickers plakken op papier. Muziek is ook echt een hit...al vanaf het begin. In de auto geven wij hem soms een boekje, autootje of knuffel. Muziek in de auto natuurlijk en "samen" zingen.

2 jaar geleden

Ik kijk altijd even wat er in de lovevery box zit van de bijbehorende leeftijd 🫣😂. Beetje inspo van wat wel en niet leuk is voor de leeftijd.

2 jaar geleden

💥

2 jaar geleden

Reactie op 24babywatcher

Ik kijk altijd even wat er in de lovevery box zit van de bijbehorende leeft ...
Bedankt voor je tip en bijbehorende foto! Ik ga zelf ook eens kijken.

2 jaar geleden

Wij hebben deze schuimblokken en dat vindt hij geweldig. Zelf op en af klimmen en glijden maar ook leuk om autootjes, ballen etc naar beneden te laten glijden

2 jaar geleden

Hier is smartmax ook een hit!

2 jaar geleden

Ik denk dat een vormenstoof ook erg passend is voor deze leeftijd/fase. Blo ...
Vormenstoof geeft veel frustratie hier en blokken gaan de kamer rond en daarna niet meer interessant 🙈 muziek is indd wel een grote hit. Boekjes zijn even leuk, maar zodra je gaat voorlezen wordt het uit je handen getrokken..

2 jaar geleden

Reactie op 24babywatcher

Ik kijk altijd even wat er in de lovevery box zit van de bijbehorende leeft ...
Bedankt voor de tip!

2 jaar geleden

Reactie op Liss21

Vormenstoof geeft veel frustratie hier en blokken gaan de kamer rond en daa ...
Hahaha 😂 bladert zij niet door de boekjes heen? Ik heb van de week Alex onze zoon een oude agenda gegeven nou hij vond het maar wat prachtig hahaha 😂 en maat bladeren. En dan wilt hij samen bladeren. Voorlezen is zo 2022 mama 😂👍🏻🤪👍🏻 , grapje hoor..maar voorlezen komt van zelf wel en ook de vormenstoof inderdaad het zijn dingen waar ze nu nog niet veel geduld voor hebben. Ik doe meestal wel samen de vormenstoof gebruiken, dan gaat het wel beter.

2 jaar geleden

Hier vooral Duplo 👌

2 jaar geleden

Reactie op sophie127538

Hier vooral Duplo 👌
Hier ook een hit! 😁

2 jaar geleden

Treinbaan van duplo (rails legt hij zelf en alle auto’s en treinen die hij heeft moeten erover). Verder thuis is een kleine glijbaan een hit en de little tikes grote transport auto. Bij mijn ouders heeft hij een ouderwetse loopauto, zit hij praktisch de hele dag op. Vreselijk lelijk ding van Winnie de Pooh maar echt een hit

2 jaar geleden

Reactie op AnnikaOS

Wij hebben deze schuimblokken en dat vindt hij geweldig. Zelf op en af klim ...
Dag Annikaos, waar heb je dat gekocht? Ziet er ook iets voor mijn kindje uit! Die kloutert ook overal op!

2 jaar geleden

Reactie op Pollie08

Dag Annikaos, waar heb je dat gekocht? Ziet er ook iets voor mijn kindje ui ...
https://www.vikingchoice.nl/schuimglijbaan-eps-pe-40-cm-hoog-wit-grijs.html

2 jaar geleden

Stuntcars, dieren & autootjes van Smartmax zijn hier echt een giga hit, zowel voor 18m & 33m Tweedehands is vaak ook nog hele goede kwaliteit, vind t nl wel erg prijzig

2 jaar geleden

Gooien is favoriet hier, waarmee gegooid kan worden maakt niet uit😅 We hebben een kleine glijbaan in huis van little tikes die vind hij heel leuk. (Marktplaats). Keukentje van ikea is ook een hit. Vooral het open en dichtslaan van de deurtjes en mama na doen met koken. (Gekocht via marktplaats en zelf opgeknapt, totaal €25,-. staan super leuke ideeën op Google en pinterest)

2 jaar geleden

Hier vooral met little People. Hebben een bus en vliegtuig; mannetjes inladen en uitladen. Deurtje open en dicht. Daarnaast veel met zn keukentje, toet toet racebaan en veeeeeel boekjes lezen. Rustige jongen hier.

2 jaar geleden

Ikea keukentje! Heb er een van marktplaats gehaald inclusief toebehoren. Kind speelt er mee zodra hij beneden is 🤩