24 Reacties
2 jaar geleden
Ik denk dat een vormenstoof ook erg passend is voor deze leeftijd/fase. Blokken, stapeltoren etc ook erg in trek hier. Hij heeft nu ook het snellopend(rennen) uit gevonden en kastjes open en dicht doen vind hij ook enig hahaha. Daarnaast zoals Sorayaf zegt stickers plakken op papier. Muziek is ook echt een hit...al vanaf het begin. In de auto geven wij hem soms een boekje, autootje of knuffel. Muziek in de auto natuurlijk en "samen" zingen.
2 jaar geleden
Ik kijk altijd even wat er in de lovevery box zit van de bijbehorende leeftijd 🫣😂. Beetje inspo van wat wel en niet leuk is voor de leeftijd.
2 jaar geleden
Reactie op 24babywatcher
Ik kijk altijd even wat er in de lovevery box zit van de bijbehorende leeft ...
Bedankt voor je tip en bijbehorende foto! Ik ga zelf ook eens kijken.
2 jaar geleden
Ik denk dat een vormenstoof ook erg passend is voor deze leeftijd/fase. Blo ...
Vormenstoof geeft veel frustratie hier en blokken gaan de kamer rond en daarna niet meer interessant 🙈 muziek is indd wel een grote hit. Boekjes zijn even leuk, maar zodra je gaat voorlezen wordt het uit je handen getrokken..
2 jaar geleden
Reactie op Liss21
Vormenstoof geeft veel frustratie hier en blokken gaan de kamer rond en daa ...
Hahaha 😂 bladert zij niet door de boekjes heen? Ik heb van de week Alex onze zoon een oude agenda gegeven nou hij vond het maar wat prachtig hahaha 😂 en maat bladeren. En dan wilt hij samen bladeren. Voorlezen is zo 2022 mama 😂👍🏻🤪👍🏻 , grapje hoor..maar voorlezen komt van zelf wel en ook de vormenstoof inderdaad het zijn dingen waar ze nu nog niet veel geduld voor hebben. Ik doe meestal wel samen de vormenstoof gebruiken, dan gaat het wel beter.
2 jaar geleden
Treinbaan van duplo (rails legt hij zelf en alle auto’s en treinen die hij heeft moeten erover). Verder thuis is een kleine glijbaan een hit en de little tikes grote transport auto. Bij mijn ouders heeft hij een ouderwetse loopauto, zit hij praktisch de hele dag op. Vreselijk lelijk ding van Winnie de Pooh maar echt een hit
2 jaar geleden
Gooien is favoriet hier, waarmee gegooid kan worden maakt niet uit😅
We hebben een kleine glijbaan in huis van little tikes die vind hij heel leuk. (Marktplaats).
Keukentje van ikea is ook een hit. Vooral het open en dichtslaan van de deurtjes en mama na doen met koken. (Gekocht via marktplaats en zelf opgeknapt, totaal €25,-. staan super leuke ideeën op Google en pinterest)
2 jaar geleden
Hier vooral met little People. Hebben een bus en vliegtuig; mannetjes inladen en uitladen. Deurtje open en dicht. Daarnaast veel met zn keukentje, toet toet racebaan en veeeeeel boekjes lezen. Rustige jongen hier.