14 Reacties
één jaar geleden
Ons zoontje vind van alles leuk, vooral als hij het ergens in kan stoppen..dus bijvoorbeeld een poppetje in een keukenkastje (speelkeuken) of boederij huisje. Auto's, duplo en stickeren(stickers plakken). Veel klimmen en klauteren.
één jaar geleden
Reactie op Pollie08
Een vraagje over stickers: steekt jullie dreumes dan de stickertjes niet in ...
Ik blijf er natuurlijk bij hahah. En het zijn grote(re) foam stickers.
één jaar geleden
Reactie op Pollie08
Een vraagje over stickers: steekt jullie dreumes dan de stickertjes niet in ...
Hier een tweeling die graag stickert. De kleinste stopt eigenlijk alles in haar mond, maar dit vindt ze zodanig interessant dat ze dat niet doet. En daarbij blijf ik er inderdaad ook altijd bij.
één jaar geleden
Dansen!! Oh en kleuren, stickers plakken, loopwagen met blokken, poppen kinderwagen, muziek maken, thee setje, en boekjes... vooral heel veel boekjes.. oh en de folders.. want die mag je ook scheuren🤭😉
één jaar geleden
Pannensetje en spatelset is hier een hit, veel boekjes lezen, hamertje tik, blokjes (toren van mama omgooien) en nu recent vind ie rondlopen met een olifantje op wielen die hij vooruit kan trekken, echt het einde. O en een hele grote kartonnendoos staat hier ook al weken in de woonkamer omdat die zo leuk is 😅
één jaar geleden
Boekjes lezen. Heel de dag sleept ze met boeken en moet ik voorlezen 😅
En haar pop en poppenwagen is ze druk mee.
één jaar geleden
Reactie op Btje2021
Hoe is het momenteel bij jullie kindjes?
Wat vinden ze het leukste.
Ben o ...
Kapsalon spelen.. mw wilt aan mijn haren zitten en mijn haren kammen.. zijn zo 45 min verder😂 verder nog steeds haar boekjes en baby is een hit.. verder veel dansen en grote kartonnen stapeltoren is ook erg leuk.. en kleuren en stickers plakken ook nog steeds een succes.. en nu wilt ze het liefst de hele dag naar buiten om te spelen 😄
één jaar geleden
Kleuren vind Alex ook ineens veel interessanter en hij kan het ook! En ja toettoet auto's he, duplo is ook een hit.