10 Reacties
één jaar geleden
Hoi hoi,
Wat vervelend zeg. Heb je die klachten pas sinds kort? En waar komt je vermoeden vandaan dat het zweten door de spiraal komt? Ik zou zeker hierover bij de huisarts aankloppen.
Als je voor een tweede kind wilt gaan dan moet je hem sowieso laten verwijderen natuurlijk.
Zelf heb ik deze ervaring niet. Heb nu mijn derde spiraal en ook deze bevalt gelukkig weer goed. Mensen die ik ken waarbij dat niet zo was die hadden vanaf dag 1 al klachten en lieten hem dan ook al vrij snel weer verwijderen.
één jaar geleden
Reactie op happy24
Hoi hoi,
Wat vervelend zeg. Heb je die klachten pas sinds kort? En waar ko ...
Dit heb ik al een tijdje 1 a 2 maand na het paatsen van spiraal ik dacht eerst dat het normaal was na de bevaling hormonen enzo mijn huisart zegt dat het normaal is
één jaar geleden
Reactie op Marloes92
Ja! En bovenal veel pijn. Gelukkig al maanden weer zonder
Pijn heb ik niet echt maar vooral zweten ik kan buiten zonder jas rondlopen
één jaar geleden
Oef dat klinkt idd als een aanwijzing in een onbalans in je hormoonhuishouding. Zou eens advies bij je huisarts inwinnen. Zou zoals je denkt met de mirena kunnen samenhangen, maar ook met andere hormonen (incl schildklier) of zelfs overgang (wil je niet onnodig bangmaken, dit is slechts een van de vele mogelijke oorzaken).
Succes want die zweet aanvallen lijken me niet fijn en horen er echt niet bij. 🍀
één jaar geleden
Ik voel hem ook vaak zitten en ben net zo zwaar ongesteld als daarvoor.. vraag me soms echt af of die goed zit of iets.. maar 3x naar gekeken en zit echt goed.. blij dat die er over 2 maanden uit gaat.. dan willen wij voor een 2 de proberen en als dat gelukt is dan laat mijn man zich helpen.. gelukkig! Geen hormonen meer in mijn lijf😁
één jaar geleden
Reactie op happy24
Oef dat klinkt idd als een aanwijzing in een onbalans in je hormoonhuishoud ...
Schildklier heb ik laten na kijken en was in orde dus daar licht het ook niet aan