48 Reacties
2 jaar geleden
Net paar rotnachten gehad, veel wakker en aanhankelijk maar gelukkig geen krijsen. Er komen ook nog tandjes door dus dacht dat het daar aan lag en volgens mijn ma komt het nu ook door de maan🙃
Maakt me niet echt uit wat het is als het maar snel over is, als het goed is nog week of 2😅
2 jaar geleden
Reactie op Paula2904
Vanaf hoeveel weken/ maanden is dat? Onze dochter is ruim 16 maanden en van ...
Ho hier ook, echt erg. Hij sliep zo goed, neerleggen en slapen, en nu is het elke keer een strijd, bij elk dutje schreeuwen, huilen,... eet ook helemaal niet zo goed meer. Ben zelf al een hele tijd verkouden en geraak er gewoon niet door 🙈
2 jaar geleden
Nachten zijn verschrikkelijk… heb serieus elk uur gezien 🥲
Overdag echt krijsen als iets niet gaat zoals meneertje het wil 😂
2 jaar geleden
Hier elke nacht krijsen.. elke nacht 1x en dan vaak om half 6 al wakker (als het niet eerder is)🥴 verschrikkelijk
2 jaar geleden
Hier ook last. Slapen ging steeds goed, een enkele keer hoor ik een kreet uit haar kamer. Maar gisteren om 21u wakker en helemaal overstuur. Uiteindelijk mee naar beneden genomen en wat eten en drinken gegeven. Na 1,5 ging ze zelfstandig slapen (al heel lang niet gebeurd). Avondeten weigert ze, behalve de vleesvervanger. Dus ze krijgt nu al dagen aangevuld met brood en kwark. Overdag ook erg jammeren. Maar misschien zijn het de 2e rij kiezen? Ook weer veel volle luiers en rode wangen. Het ging juist zo lekker de laatste tijd 😅
2 jaar geleden
Hier ook moeilijker slapen en eten. Maar ik dacht dat het nog een beetje vroeg is voor sprong 10... maar goed he... ik hoop dat het niet lang duurt...
2 jaar geleden
Ah, toch blij dat ik niet de enige ben die het zo ervaart 🙆🏽♀️. Nou moet ik zeggen dat ze ook een zware oorontsteking heeft en ook nog eens een allergische reactie op de antibiotica. Alsof het allemaal nog niet erg genoeg was 🥲
2 jaar geleden
Reactie op Hendriannee
Ah, toch blij dat ik niet de enige ben die het zo ervaart 🙆🏽♀️. Nou moet ...
Oh hier sinds gisteren ook een zware oorontsteking er bovenop. Vorige week valse kroep gehad. Ben gesloopt. We waren deze week in center parcs maar heb meer medicijnen dan zwembad gezien 🤣
2 jaar geleden
hier ook drama! sommige avonden niet willen gaan slapen en dan echt nog 2 uur lang met hem bezig zijn in de nacht vaker wakker worden en avond eten gaat er niet in wil eigenlijk ook niet echt spelen of is heel ondeugend
2 jaar geleden
Bij ons nog 20 dagen te gaan… maar t was al ellende want mevrouw had voor de sprong 3 weken oorontsteking, toen dus de sprong en nu is ze ook nog ziek geworden met wss wéér een oorontsteking…. Dus ja… verder overdag meer tantrums / meer huilerig / heeeuuul duidelijk NEE schreeuwen als ik wat vraag 😂 …. Nog even… NOG EVEN
2 jaar geleden
Hier al 3 weken hommeles. Hangerig, kort en slecht slapen, ‘s nachts veel wakker, niet zelf spelen. Wat t nou precies is weet ik niet. Ik vind het altijd moeilijk om de sprongetjes echt te identificeren. Kan ook tandjes zijn of slaapregressie of weet ik veel wat, maar ik hoop dat ze binnenkort weer een beetje bijdraait.
2 jaar geleden
Is het dan ook sprong 10 bij mijn dochtertje?
Is nu 17 maanden en weigert sinds tweetal weken bijna alle voeding overdag. Dingen die ze zo lekker vond voordien, laat ze nu gewoon uit haar mond vallen. De hele dag door... Mits afleiding soms een kleine hoeveelheid binnen maar zeker niet genoeg..
En 's nachts haalt ze het in... Elke 3u wakker en enkel melk helpt of ze weent voor uren....
Hoe kunnen we dit weer draaien?
Ben nu 36 weken zwanger en zou zo graag nog enkele goede nachtjes hebben voor de bevalling... Ben een beetje ten einde raad....