48 Reacties

2 jaar geleden

Sinds vandaag een echte driftkikker. Normaal zei hij ‘nee’ als hij iets niet wilt. Sinds vandaag moet het met een hele tantrum en driftbui erbij!! Gillen en krijsen 😱 gooien met spullen. Maar ook echt bij alles!! Wat een dag!

2 jaar geleden

ze wilt nu zelfs niet meer alleen liggen in de middag😪 ze is al een half uur aan het krijsen in bed en ik huil met haar mee. maar ik moet haar niet pakken😭 slapen was nooit een probleem en ik laat haar nooit huilen.pfff ik ga kapot😪

2 jaar geleden

Dramaaaaaa 🥹🥹🥹 slapen is een hel zo maar krijsen als hij het bed zietttt en blijft krijsen tot dat ik me telefoon pak 1 kort filmpje of liedje aan zet en dan is het weer okee...

2 jaar geleden

Iemand de tip om hier door te komen 🫣 Niet naar bed willen, krijsen en alles uit zijn bed gooien, zo over de zeik zijn dat hij moet spugen. In de nacht wakker van 03.30-0700. Zo niet leuk 🥹

2 jaar geleden

woooow zoveel nieuwe woorden🥰 / kut nachten nogsteeds! / weer flinken aan het oefenen met lopen !/ Mama mama mama ... ...

2 jaar geleden

Omg hier dus ook…. Dacht al wat is er aan de hand maar weer een sprong dus

2 jaar geleden

Zijn jullie er ook zo klaar mee? 😵🔫 Hier nog 5 dagen.. vraag me af of het dan ook echt over is.

2 jaar geleden

Ik lees ff mee. Vgm zitten we er midden in 😭

2 jaar geleden

Het is hier gewoon de hele dag janken en krijsen. Zin willen krijgen. Koekje willen als hij valt. Speen eisen. Peppa pig eisen. Niet eten. Eten van tafel gooien. Met spullen gooien. Krijsen met tanden poetsen. Schoppen met luier verschonen. Niet luisteren en stout zijn. Uitlachen als ik hem waarschuw. Slecht slapen en veel huilen in de nacht. Niet tot spel kunnen komen (maar wel alles tevoorschijn trekken). Veel frustratie als iets niet lukt. Om 05.00 uur wakker elke ochtend. En af en toe een klein momentje met lachen, zingen en klappen. Soms kan hij wel even spelen. Meeste nachten is hij ook wel stil. Ik hou me daar maar aan vast.

2 jaar geleden

Oh wat herkenbaar allemaal 😫 dit is het dus! Hier zijn op dit moment de nachten drama. Uren wakker en krijsen en als ze bij ons in bed ligt gaat ze keten en niet slapen. Met eten gooien heeft mijn dochter ook gedaan, maar dat is sinds afgelopen weekend gelukkig weer beter. Het is een fase, het is een fase… pfff. Succes allemaal 🍀

2 jaar geleden

Reactie op tango

Zijn jullie er ook zo klaar mee? 😵🔫 Hier nog 5 dagen.. vraag me af of he ...
Hier niet.. 16dec eruit en nog t zelfde

2 jaar geleden

Ook kindjes die tijdens deze sprong ineens heel veel slapen? Zoon slaapt normaal 1 x per dag 1.5 uur.. slaapt nu 2 x 2 uur overdag. In de avond van 18.00 uur tot 8.00 uur in de ochtend.. Verder mega slecht eten, liever gezegd niks, erg aanhankelijk zijn, alleen bij mama is het goed, papa moet ie niks van hebben.. Lees nergens dat veel slapen ook bij een sprong kan horen

2 jaar geleden

Reactie op Frummel-2021

Ook kindjes die tijdens deze sprong ineens heel veel slapen? Zoon slaapt ...
Ja had ik ook een topic over gestart. Slaapt makkelijk 2x 2,5 uur op een dag. Gelukkig maar want de rest van de tijd is hij toch niet te genieten…

2 jaar geleden

Reactie op RoosBB

Hier niet.. 16dec eruit en nog t zelfde
Oh lord! Hoop toch echt op iets van verbetering. Ik ben er echt behoorlijk klaar mee..

2 jaar geleden

Hier zijn we er gelukkig na een paar dagen weer uit 🥳

2 jaar geleden

Heftig dit!! Hoe is het bij jullie?

2 jaar geleden

Nog 10 dgn in de sprong te gaan, maar na een week slecht slapen gaat dit weer goed als voorheen. Eten gaat langzaam ook weer beter gelukkig

2 jaar geleden

Ik klop het af, maar de laatste 2 nachten sliep m’n dochter door tot rond 6u, precies vanaf wanneer de sprong afgelopen was. Tijdens de sprong was het iedere dag tussen 4 en 5 en sliep ze vast niet verder, ook geen ochtenddut. Het inslapen verzet ze zich nu wel weer iets meer, maar dat vind ik minder erg dan 4u de dag te beginnen 😂

2 jaar geleden

Hier ook een drama met slapen, zo'n 3/4x wakker p nacht. Eten doet ze gelukkig wel "goed" heeft nooit fantastisch gegeten. Spelen...niks thuis is leuk, bij alles jengelen. Dus maar veel op pad, activiteiten buiten de deur. En op overleving stand

2 jaar geleden

Hier afgelopen week drama. Vaak en lang wakker en dan weer vroeg wakker🙈 Hoogtepunt was afgelopen zaterdag. Van 00.20 tot 3.20 uur wakker en dan begon de dag weer om 5.30. Hallelujah! Gepaard met erge zwangerschapsmisselijkheid was het bijna niet vol te houden. Gelukkig hadden we hulp van familie. Sinds maandag slaapt ze weer door en wordt niet voor 6 uur wakker. Hopelijk blijft dat zo!!