14 Reacties
één jaar geleden
Mijn zoontje heeft ze bij oma! (Die is ook de gastouder) hij vind ze super! Stapelen ze op om overal bij te komen😆 maar ook om op te zitten in te draaien. Echt top🥰
één jaar geleden
Hier is dat zijn lievelingsspeelgoed. Speelt er elke dag mee, ook vaak in combinatie met ander speelgoed. Grote hit! Blij dat we ze gekocht hebben.
één jaar geleden
Wordt hier ook elke dag mee gespeeld. Al vanaf z'n 18 maanden. Wordt gebruikt als stoel, opstapje, om een parcours mee te maken, als wieg voor de pop, om dingen in te sorteren...
Ja het is kostelijk, maar omdat hij er zoveel mee doet, vind ik het wel z'n geld waard.
één jaar geleden
Dankjewel iedereen , we hebben net een set gekocht. Voor 188 euro. Met balans bord. Ben benieuwd wat ons dropje er van gaat vinden 🥰
één jaar geleden
Reactie op Zombiabella
Dankjewel iedereen , we hebben net een set gekocht. Voor 188 euro. Met bala ...
Veel plezier ermee! Ik amuseer mij er zelf ook mee 🤣🤣
één jaar geleden
Zijn er ook mensen die 3 stenen kopen of is een set beter?
Ben benieuwd hoe het bij jullie gaat bevallen TS. Houd je ons op de hoogte? ☺️
één jaar geleden
Reactie op BabyMaehley
Zijn er ook mensen die 3 stenen kopen of is een set beter?
Ben benieuwd h ...
Ik zou persoonlijk wel voor meer dan 3 stenen gaan. Heeft er vaak meer dan 3 tegelijk 'in gebruik'.
Maar zo kan je het natuurlijk wel opsplitsen als de prijs wat door weegt. Nu eens 3 stenen kopen en wat later nog eens 3 (of als cadeau vragen bij een gelegenheid 🙊)
één jaar geleden
Ik vind ze er heel leuk uit zien en wil dit ook cadeau gaan geven aan zoon en dochter. Maar hoe slijtvast is dit? Ze voelen zo licht. De jongste heeft de nijging om ergens hapjes uit te nemen en de oudste om in frustratie ergens hard mee te gooien. En kan het bijvoorbeeld ook buiten op de tegels?
één jaar geleden
Reactie op xxmaia
Ik vind ze er heel leuk uit zien en wil dit ook cadeau gaan geven aan zoon ...
Met dit mooie weer hebben wij de stenen altijd buiten liggen. Mijn zoontje gooit alles er in, zand uit de zandbak, we hebben ze gebruikt met water erin hier kunnen ze allemaal tegen! Super leuk dus dat de stenen binnen en buiten te gebruiken zijn
één jaar geleden
Reactie op xxmaia
Ik vind ze er heel leuk uit zien en wil dit ook cadeau gaan geven aan zoon ...
Die hebben hier alles al doorstaan 🤣 nu worden ze vaak buiten gebruikt, zowel op stenen als op het gras. Als parcours of met water in... binnen rijden de auto's erover, wordt er mee gebouwd en gegooid... echt beste aankoop ooit