Hoi iedereen,
Ik heb denk ik al eerder een topic hierover geplaatst of iets in die zin.
Ik ben nog een stay at home mom, en vind dit soms heerlijk maar soms is het ook heel heftig, vermoeiend en saai.
Ik heb het geluk dat mijn moeder en schoonmoeder een dagje oppassen zodat ik op die dagen het huis goed aan kan pakken, iets voor mezelf kan doen en mij bezig kan houden met mijn thuis opleiding Pedicure.
In de toekomst wil ik wel graag wat werken hoor maar ben nu nog thuis ook vanwege ziektewet (lichamelijke en psychische klachten). Alex gaat als goed is vanaf eind augustus naar de peuterspeelzaal. Dat geeft ook wat meer ruimte. Hij gaat niet naar de opvang.
Zoals gezegd ben ik nu dus nog thuis en is het soms echt wel fijn maar ook lastig, want wat doe je nou zo'n hele dag met een dreumes? Ik weet het soms ook niet meer. Natuurlijk ga ik vooral met droog weer wandelen, winkelen, boodschappen doen, naar de kinderboerderij etc. En thuis probeer ik met hem te knutselen, dansen , samen spelen en hem alleen te laten spelen. Maar het is soms zo saai...wat doe ik als hij speelt, als hij al alleen speelt...hahah
Hebben jullie nog tips, of dezelfde lifestyle? Vinden jullie het ook lastig? Wat doen jullie?
Ik zou het ook leuk vinden om mama's of papa's te horen die hetzelfde mee maken.
Liefs, Mandy