Hallo allemaal,
Hoeveel tandjes hebben jullie kids al?
Mijn dochter is 20 maanden en heeft al enkele maanden 12 tanden 4 vooraan boven 4 vooraan beneden en dan 4 kiezen maar er komen er precies geen bij 馃檲 is het bij jullie ook zo?
Groetjes
Hier zijn het 4 boventanden, 3 ondertanden en 2 kiezen. Maar nu zag ik eindelijk een vierde ondertand. Nu kwam haar eerste tandje ook pas bij 11 maanden dus blijkbaar is ze lekker graag haha
Hier ook 4 boven voor en 4 onder voor. Ze heeft een tijdje terug haar 4 kiezen gekregen en nu sinds deze maand haar 4 snijtanden. Er moeten nu alleen nog de 4 achterste kiezen doorkomen.
Hier volgens mij compleet behalve die aller achterste kiezen. Die laatste vind ik ook lastig te bekijken trouwens dus hoe die er nu voorstaan weet ik niet precies 馃
Hier compleet, alleen de tweede kiezen nog.
Die hoektanden waren hier een heel drama met flinke luieruitslag en ziek zijn, ze kwamen alle 4 tegelijk door 馃
Ons dametje van bijna 20 maanden is een latertje... Eerste tandje komt pas net door 馃檴 Mee geweest naar de tandarts onlangs, was nieuwsgierig wat zij kon zien. Er is een hoop onderweg kon ze zien, dus we krijgen lekker alles tegelijk straks 馃槄 Niks om zorgen te maken, komt vanzelf. Ze eet prima vrijwel alles weg 馃槉