16 Reacties
2 jaar geleden
Hier tussen 15 en 17 graden, geen verwarming aan. Wij hebben rolluiken die op een klein stukje na dicht zijn.
2 jaar geleden
Op Julia's kamer is het nu rond de 14 graden. De verwarming is nog niet aan. Ze slaapt in een winterslaapzak van de hema, een Feetje pyjama lange mouwen en broek en een romper lange mouwen.
We hebben rolluiken, dus s ochtends zet ik wel het raam open om te luchten. Mocht het met haar middagdutje dan 12 of 13 graden zijn, dan doe ik sokjes erbij aan.
2 jaar geleden
Hier 15/16 graden. Geen kachel aan. Ik laat wel de gordijnen nu dicht (scheelt toch ook wel wat). En af en toe een warme kruik in bed voor het slapen savonds. Hij slaapt met korte mouw romper of hemdje+onderbroek, dikkere pyjama en winter slaapzak.
2 jaar geleden
Hier is het 10 graden. Geen verwarming aan. Zoontje draagt wollen romper met lange mouwen, wollen pyjama, sokken en een winterslaapzak van de Hema 3.5 tog. En sinds gisteren ligt er een wollen onderdeken onder zijn hoeslaken. Hij heeft het niet koud 's nachts, wel koude handen maar geen koude nek.
2 jaar geleden
Reactie op Kiddie
Dankje voor de tip! Hier was het vannacht nog maar 8 graden op de bovenverd ...
Wij hebben wollen rompers van Dilling en een wollen pyjama van cosilana. En deze wollen onderdeken: https://www.bol.com/nl/p/isleep-wollen-onderdeken-100-wol-ledikant-60x120-cm-ecru/9200000090895174?referrer=socialshare_pdp_androidapp
2 jaar geleden
14/16 graden. Hij draagt een romper met lange mouwen, een pyjama en een winterslaapzak. Hij heeft soms een beetje koude handen, maar nekje een beentjes zijn goed warm ☺️