16 Reacties

2 jaar geleden

12 graden hier nog niet aan geweest. Ze heeft een winter slaapzak van puckababy en een dekbedje

2 jaar geleden

Hier 16.5, zet savonds even een electrisch kacheltje aan voor t slapen gaan. Ze heeft een winterslaapzak van hema aan met mouwen en een pyjama eronder met een korte Romper. Heb gister een dekbed erbij gelegd, daar heeft ze niet onder gelegen vanacht.

2 jaar geleden

Hier tussen 15 en 17 graden, geen verwarming aan. Wij hebben rolluiken die op een klein stukje na dicht zijn.

2 jaar geleden

Op Julia's kamer is het nu rond de 14 graden. De verwarming is nog niet aan. Ze slaapt in een winterslaapzak van de hema, een Feetje pyjama lange mouwen en broek en een romper lange mouwen. We hebben rolluiken, dus s ochtends zet ik wel het raam open om te luchten. Mocht het met haar middagdutje dan 12 of 13 graden zijn, dan doe ik sokjes erbij aan.

2 jaar geleden

Hier tussen de 10 en 12 graden. Puckababy 4 seizoenen aan (winter nu), lange mouwen romper en badstoffen pyjama

2 jaar geleden

Hier 15/16 graden. Geen kachel aan. Ik laat wel de gordijnen nu dicht (scheelt toch ook wel wat). En af en toe een warme kruik in bed voor het slapen savonds. Hij slaapt met korte mouw romper of hemdje+onderbroek, dikkere pyjama en winter slaapzak.

2 jaar geleden

Bij ons is het 19 graden op dr kamer, dus staat af en toe wel de verwarming aan. Met winterslaapzak en pyjamabroek. Ze heeft het erg snel koud. Als het niet zo extreem koud is zetten we het ventilatierooster open.

2 jaar geleden

Hier 18-18.5 graden, verwarming gaat vanzelf aan als het kouder wordt op de verdieping. En ze heeft een lange mouwen romper, pyjama en dikke slaapzak met mouwen aan. Ze heeft het snel koud en bij minder kleding wordt ze vaker wakker

2 jaar geleden

Hier is het 10 graden. Geen verwarming aan. Zoontje draagt wollen romper met lange mouwen, wollen pyjama, sokken en een winterslaapzak van de Hema 3.5 tog. En sinds gisteren ligt er een wollen onderdeken onder zijn hoeslaken. Hij heeft het niet koud 's nachts, wel koude handen maar geen koude nek.

2 jaar geleden

16 graden ong. Wollen romper, wollen pyjama en dikke slaapzak van hema. Maar ik heb geen koukleum dus voor hem prima zo

2 jaar geleden

Reactie op Lielieke

Hier is het 10 graden. Geen verwarming aan. Zoontje draagt wollen romper me ...
Welke wollen romper en pyjama heb je?

2 jaar geleden

Tussen 10 en 15 graden. Romper, legging, puckababy slaapzak en dekentje. Wel wat dikker dekentje

2 jaar geleden

Reactie op Kiddie

Welke wollen romper en pyjama heb je?
Wollen rompers van Joha zijn het allerfijnste en kunnen gewoon op 30 graden in de was. Wollen pyjama heb ik van Dilling

2 jaar geleden

Reactie op gaia

Wollen rompers van Joha zijn het allerfijnste en kunnen gewoon op 30 graden ...
Dankje voor de tip! Hier was het vannacht nog maar 8 graden op de bovenverdieping. Welke wollen deken heb je onder het hoeslaken liggen?

2 jaar geleden

Reactie op Kiddie

Dankje voor de tip! Hier was het vannacht nog maar 8 graden op de bovenverd ...
Wij hebben wollen rompers van Dilling en een wollen pyjama van cosilana. En deze wollen onderdeken: https://www.bol.com/nl/p/isleep-wollen-onderdeken-100-wol-ledikant-60x120-cm-ecru/9200000090895174?referrer=socialshare_pdp_androidapp

2 jaar geleden

14/16 graden. Hij draagt een romper met lange mouwen, een pyjama en een winterslaapzak. Hij heeft soms een beetje koude handen, maar nekje een beentjes zijn goed warm ☺️