12 Reacties

2 jaar geleden

Mijn zoontje liep rond zijn eerste verjaardag los. Het duurde bij hem maar een paar dagen van die eerste losse stapjes naar dat hij het hele huis door liep.

2 jaar geleden

Hier ging ze lopen met 16 maanden en liep ze na de eerste stapjes steeds ieder dag meer los.. dus met een dag of 10 ofzo was het kruipen echt voorbij..

2 jaar geleden

Ik denk dat het hier ongeveer 2 a 3 weken duurde zoiets

2 jaar geleden

Onz zoontje was 15 maanden hij stapje op zaterdag voor t eerst los en na 3 dagen liep hij de woonkamer door en loopt hij naar de auto hij is nu 16 maanden en gaat er op de step van zn broertje vandoor 😅

2 jaar geleden

Hier heeft dat wel een week of 2 a 3 geduurd. Hij vond eerst kruipen nog makkelijker. Maar opeens was hij om haha

2 jaar geleden

De oudste een paar weken. De middelste maanden. De jongste zat daar tussenin.

2 jaar geleden

Bij mijn zoontje zat er 2 maandjes tussen. En nu is er geen houden meer aan haha

2 jaar geleden

Vraag ik me ook af. Duurt hier al 1 maand en nog steeds niet heel de kamer door

2 jaar geleden

Bij ons ook 2 weken ongeveer

2 jaar geleden

Voor m'n gevoel heeft dat bij ons echt 2 maanden geduurd ofzo 😅. Rond haar eerste verjaardag veel stappen rond de tafel en af en toe los. Met 14 maanden had ze 1x een langer stuk los gelopen en toen had ze het ineens door en wilde niet anders meer. In de tussentijd liep ze wel veel aan de hand

2 jaar geleden

Zodra hij het door had ging hij direct los lopen en is nooit meer gestopt 😂

2 jaar geleden

Hier ging ze in 2 dagen tijd van kruipen, naar los staan, naar lopen. Ze was wel wat “laat” (16 maanden), maar wel stabiel gelijk.