14 Reacties
2 jaar geleden
Ik denk dat dan de tip van je moeder de juiste is haha. Maar hij moet natuurlijk ook leren dat hij gewoon blijft zitten als jij dat van hem vraagt. Is hij ook over het algemeen redelijk bewegelijk? Groetjes 💙
2 jaar geleden
Reactie op DemiJJ
Ja ik heb als luie moeder het geluk met een actief kind😅🤣 hij zit alleen ...
😂 hier ook een drukte makertje hoor. Ik snap het dus helemaal. Mijn zoontje blijft tot nu toe zitten in het winkelwagen kinderzitje maar het liefst loopt hij ook alle kanten op.
2 jaar geleden
Reactie op Coco
En als je hem iets te eten geeft?
Ik bewonder je moed om grote boodschappe ...
Dat is misschien wel een goed idee, eierkoek of bruin bolletje ofzo. Dan zijn ze even bezig hahah
2 jaar geleden
Reactie op Coco
En als je hem iets te eten geeft?
Ik bewonder je moed om grote boodschappe ...
Ik ga straks de tip van mijn moeder proberen omdat ik deze keer niet veel nodig heb.
Eten zou misschien wel kunnen werken alleen hij "praat" tegen iedereen in de winkel dus denk dat hij z'n koekje dan helemal vergeet🤣
2 jaar geleden
Hier heb ik ook zo'n actieveling..
Ik neem altijd koekjes en drinken voor hem mee en ik accepteer gewoon dat hij mee wil 'helpen' lees alles uit de kar gooien en ik het 100x pakken🙈 verder geef ik hem altijd iets in zijn handen van de boodschappen en ik praat de hele tijd tegen hem..
Het helpt iets.. maar soms haalt hij wel eens het bloed onder m'n nagels vandaan.
Ik doe trouwens altijd de boodschappen samen met hem, grote weekboodschappen maar ook de kleine dingetjes tussendoor..