15 Reacties
één jaar geleden
Wij hebben voor de kleine man een thuis kapster want hij is best eenkennig. Dan heeft ie altijd dezelfde persoon (nu 4x geweest) en kunnen we hem voor de tv zetten 🙈 tot nu toe gaat het steeds best goed, maar denk dat idd afleiden met een filmpje of speeltje oid het beste is.
één jaar geleden
Zorg ervoor dat je zelf rustig bent en maak er niet een heel ding van. Mocht hij niet in de stoel met opzet stuk willen alleen dan kan je hem op schoot vast houden. Het hangt er van af wat je met zijn haar wilt, boekjes en filmpjes zijn niet handig omdat hij toch mee moet werken voor een leuk kapsel hahaha. Je kan als hij onrustig wordt gaat schreeuwen of huilen, hem zeggen dat hij het goed doet, als we klaar zijn krijg je wat lekkers, koekje ofzo. Kan natuurlijk altijd helpen haha. En probeer daarna zeker om de 6 weken te gaan zodat hij gaat wennen. Zing liedjes met hem tijdens de knipbeurt.
één jaar geleden
Wij zijn met onze kleine man naar de turkse barber geweest. Hij is daar super flink geweest! Maar de barber had dit ook super goed aangepakt. Hij ging heel goed met mijn zoontje om. Maar veel last met ons kleine man hebben we op zich niet. Hij is altijd gelukkig en blij. Tenzij hij honger heeft of moe is. 🤣☝🏼
één jaar geleden
Wij gaan zo meteen ook weer. Het is nu de 4de keer. Filmpjes werken het best en op schoot.
Ben wel benieuwd hoe ze het nu gaat vinden.
Vorige keer had ze er een beetje de pest in en ging ze boos met haar hoofd naar beneden zitten, wat het voor de kapper heel makkelijk maakte.
Deze keer heeft ze een sterkere wil en kan wilder reageren. We zien het wel. Zelf rustig blijven. Kapper gaat in ieder geval sneller dan dat ik het zelf ga proberen.
één jaar geleden
Fijn dit topic! Ik ben nog nooit met mijn zoontje naar de kapper geweest en het is nu wel echt tijd 😂 gaan jullie naar een ‘normale’ kapper of naar een speciale kinderkapper met zo’n autostoel etc? Mijn man wil ons zoontje namelijk meenemen naar zijn kapper, hier komen echt alleen mannen en ga ik niet mee naar binnen 🤣 maar vraag me af of dit wel handig is. Hij heeft ook geen speciale stoel geloof ik.
één jaar geleden
Wij zijn nu 2x geweest. Mijn zoontje had z'n z'n slurpfruitje en een filmpje en vond het allemaal prima tot nu toe.
Spiegel en föhn zijn natuurlijk wel interessant.
Ze hebben hem geknipt, geen tondeuse gebruikt.
De eerste keer in een speciale kinderstoel, de 2e keer zelf in de grote stoel.
Ga er zelf lekker rustig langs zitten, kapper geeft wel aan wat je het beste kunt doen en zij werken best wel snel zodat het een zo kort mogelijk bezoekje is, maar wel leuk blijft
één jaar geleden
Wij gaan elke 6-8 weken naar de kinderkapper. Dames daar kunnen heel goed knip ondanks het slechte stilzitten. Filmpje aan en veel geduld!!
één jaar geleden
Wij gaan elke 6-8 weken naar de kinderkapper. Dames daar kunnen heel goed k ...
Oh en bij de normale kapper hadden wij zo’n Ikea kinderstoel mee ☺️ hoefde hij niet op schoot
één jaar geleden
Bij ons heeft de kapper leuke autostoeltjes met een tv'tje erin waar hij bumba kon zien.
Eventueel zelf iets op je gsm laten afspelen wat hij graag ziet?