6 Reacties

茅茅n jaar geleden

Ik heb van snugglesandpottys de training gevolgd. Kort samengevat: 2 volle dagen zonder broek, onderbroek of luier. Daarna alleen onderbroek aan. Heel intensief, maar mijn zoontje had snel succes.

茅茅n jaar geleden

Wij hebben met onze oudste de methode van de zindelijkheidsbox gedaan, in de zomer toen ze net 3 was. Ik had persoonlijk geen zin in een lange periode van half/half proberen. Dus wat langer gewacht en toen ze zelf aangaf dat ze ermee aan de slag wilde was het in 3 dagen gepiept; poepen en plassen op de WC. Mooie van die methode is dat de verantwoordelijkheid zo veel mogelijk bij het kind ligt. Het succes dus ook! Ik vond het heel fijn

茅茅n jaar geleden

Reactie op TommieNic2021

Ik heb van snugglesandpottys de training gevolgd. Kort samengevat: 2 volle ...
Maar dan lopen ze rond in huis en dan begrijpen ze dat ze naar het potje moeten?

茅茅n jaar geleden

Maar dan lopen ze rond in huis en dan begrijpen ze dat ze naar het potje mo ...
Uiteindelijk leer je ze dat. Voorbereiding naar de training toe Boekjes in huis Heel veel uitleg Positief zijn Sticker plakken bij een succes eventueel Er komt natuurlijk veel meer bij kijken dan alleen ze zo rond laten lopen

茅茅n jaar geleden

Reactie op TommieNic2021

Uiteindelijk leer je ze dat. Voorbereiding naar de training toe Boekjes in ...
Ok茅 ja ik heb geen idee hoor. Dit is mijn eerste die ik dus zindelijk ga maken 馃槈

茅茅n jaar geleden

Reactie op TommieNic2021

Uiteindelijk leer je ze dat. Voorbereiding naar de training toe Boekjes in ...
Ik vond het een fijne houvast en dat het gewoon net ff wat sneller is gegaan. Het is wel zwaar, maar zou het bij een volgende eventueel weer doen.