64 Reacties
één jaar geleden
Ik zat aan zo iets te denken voor verjaardag van ons dochtertje op kdv
één jaar geleden
Reactie op 1989Ellen1989
Ik zat aan zo iets te denken voor verjaardag van ons dochtertje op kdv
Dit hier ook alleen geen bellenblaas maar dan een grote stoepkrijt (bij action weg) als buikje..
Bellenblaas niet gedaan want sommige ouders willen niet dat ze die krijgen vanwege vlekken in kleding.. maar ook niet gedaan omdat sommige kinderen nog niet goed kunnen bellenblazen, en stoepkrijt kunnen ze gelijk zelf gebruiken.. 😁
Maar verder hebben we zelfde idee als vlinder..
En ieder zijn ding er bestaat geen goed of fout en gaat maar om een kleinigheidje
één jaar geleden
Hier ligt ook al het idee van de vlinder met stoepkrijg klaar haha! 😂 Supersimpel, maar heel leuk ☺️ Misschien dat ik nog een doosje rozijntjes ofzo op de rug plak, of een koekje
één jaar geleden
Ik doe een zakje met een ballon een roltoeter en een doosje rozijntjes 🫣kaartje eraan en klaar
één jaar geleden
Wij doen een klein kleurboekje met stickers erin en een fruitzakje in cellofaan ☺️ Via Vistaprint gepersonaliseerde stickers gemaakt voor erop.. helemaal prima 😋
één jaar geleden
Wij doen een klein kleurboekje met stickers erin en een fruitzakje in cello ...
Heb je dan meteen 100 stickers genomen? Of kijk ik verkeerd op de site 😄
één jaar geleden
Wij doen een klein kleurboekje met stickers erin en een fruitzakje in cello ...
Ik heb t al gevonden!
één jaar geleden
Ik heb voor de kindjes een bal gekocht! En hier wil ik vissen van maken denk ik🥰
één jaar geleden
Reactie op Aardbeien1989
Ik heb t al gevonden!
Haha ja naar is dat, maar gelukkig kun je het aanpassen naar 24 minimaal geloof ik.
één jaar geleden
Ik heb voor de kindjes een bal gekocht! En hier wil ik vissen van maken den ...
Ohh wij hebben hier een grote van, deze zijn zo leuk!
één jaar geleden
Hier een klein kleur boekje met een leuk kaartje eraan.. misschien nog iets erbij te eten maar weet nog niet wat..
één jaar geleden
Een lange vinger in een vingerpopje, gewikkeld in een cellofaan en daarop een sticker met hoera 2 jaar