64 Reacties

één jaar geleden

Niet zo kunstig misschien, maar de traktatie is wel alvast klaar voor volgende maand 😄

één jaar geleden

Strandsetje met rozijntjes en spekjes

één jaar geleden

Reactie op Bamc

Strandsetje met rozijntjes en spekjes
Ohh die zijn cool! Waar heb je die vandaan als ik vragen mag? 😎

één jaar geleden

Reactie op NovemberBaby2020

Ohh die zijn cool! Waar heb je die vandaan als ik vragen mag? 😎
Ja leuk hè! Lekker zomers. De strandsetjes zijn verkrijgbaar bij de action 0,99 cent.

één jaar geleden

Rozijntjes en een stoepkrijtje

één jaar geleden

Zijn jullie ook in te huren om dit voor mij te maken? 😜

één jaar geleden

Max trakteerde dit, met een plak ontbijtkoek eronder.

één jaar geleden

Geven jullie de leidsters iets anders? En zo ja, wat geven jullie? Het is ook gelijk het afscheid want hij stroomt door naar de groep 2-4 jr

één jaar geleden

Reactie op JetteA

Geven jullie de leidsters iets anders? En zo ja, wat geven jullie? Het is o ...
Wij geven de kindjes een doosje rozijnen en de leidsters een paar taarten. De leidsters leveren het echte werk 😃

één jaar geleden

Super leuk al die traktaties. Bij ons op de opvang mag alleen groente en fruit getrakteerd worden. Best jammer maar heb geprobeerd om het zo leuk mogelijk te presenteren

één jaar geleden

Ik ga dit maken, online gevonden :) En dan met wat fruit in het bootje. Hij gaat namelijk naar de peutergroep met z'n 2e verjaardag, dus tegelijk een soort van afscheid..

één jaar geleden

Reactie op Kersenbloesem

Super leuk al die traktaties. Bij ons op de opvang mag alleen groente en fr ...
Daarom heb ik gekozen voor een klein kleurboekje.. niks te eten😁want best lastig idd

één jaar geleden

Reactie op Wowo

Rozijntjes en een stoepkrijtje
Leuk! Waar heb je het stoepkrijt vandaan als ik vragen mag?

één jaar geleden

Reactie op SofiePN91

Leuk! Waar heb je het stoepkrijt vandaan als ik vragen mag?
Ik ben een luie moeder en heb het zo besteld.. 😄🤭 https://cadeauietsiepietsie.nl/

één jaar geleden

Reactie op 19Marloes90

Daarom heb ik gekozen voor een klein kleurboekje.. niks te eten😁want best ...
Mag bij ons ook niet, de kleine cadeautjes. Enkel groente en fruit...heel flauw haha

één jaar geleden

Reactie op Kersenbloesem

Mag bij ons ook niet, de kleine cadeautjes. Enkel groente en fruit...heel f ...
Oh... ook wat.. nou niet heel leuk idd 😔

één jaar geleden

Mijn kindje gaat naar een gastouder, dus maar een klein clubje. Mijn zoontje geeft ieder kindje een leesboekje, ballon, toetertje en een koek. 😊 Ik geef ook nog wat lekkers mee om op dat moment op te eten, misschien een cake ofzo. Wat gaat de tijd toch snel hé? 💕

één jaar geleden

Ik heb diertjes gekocht en pakjes rozijntjes ingepakt en dan zo aan de dieren vastknopen. Doorzichtig zakje eromheen en toffe sluitsticker en klaar

één jaar geleden

Reactie op 19Marloes90

Oh... ook wat.. nou niet heel leuk idd 😔
Nee moet t zelf maar leuk maken haha

één jaar geleden

De traktatie morgen van mijn dochtertje😁 zakjes vd action, uitdeelboekje van woezel en pip, rozijntjes,ballon en een toetertje. Vond het weer heel creatief van mijzelf😂