64 Reacties

één jaar geleden

Vers fruit Rozijntjes Bellenblaas Alles van de action behalve fruit natuurlijk

één jaar geleden

😍

één jaar geleden

Toch nog potloden bij besteld n.a.v. de site tip van wowo😆

één jaar geleden

Ik zie hier allemaal super leuke ideeën! Volgende week verjaart ons dochtertje en ik heb gepersonaliseerde wikkels besteld voor knijpfruit

één jaar geleden

Reactie op Bamc

Strandsetje met rozijntjes en spekjes
Dit vandaag laten trakteren met groot succes, bedankt voor de leuke tip :-)))

één jaar geleden

Ik kwam dit tegen op Pinterest.. voor onze kleine ‘Rupsje nooitgenoeg’-fan 🥰 via bol.com rupsje-uitdeelboekjes gevonden om mee naar huis te geven, en fruit met gaten om te trakteren in de groep. En voor de leidster dan een borrelplankje met alles wat de rups op zaterdag eet 😉

één jaar geleden

Maar wat geven jullie de leidsters??

één jaar geleden

Reactie op Btje2021

😍
Hoe heb je die sticker of wat het ook is gedaan ?

één jaar geleden

Zojuist traktatie van onze dochter afgemaakt, goed gelukt vind ik zelf ☺️ Dit weekend word ze 2 en trakteert morgen op kdv. Doosje op de achterkant zijn gedroogde dadel-stukjes van de Kleine Keuken, ipv standaard rozijntjes. Voor de leidsters heb ik een pak appelkoeken en die ook versierd met zo'n vlinder.

één jaar geleden

Ik heb dit jaar verse appelflappen gegeven.. vorig jaar een klein taartje..

één jaar geleden

Ik heb knijpfruit wikkels met een foto van Eden laten maken en dan het design van Jokie en Jet. Daar is m’n zoon gek van. Op de foto zie je een voorbeeld van de site. Ik wilde zelf wat maken met een bellenblaas, maar cadeautjes mogen niet mee naar huis worden gegeven???? 😕😕 en het snackje moet sowieso iets van fruit/groente zijn. Dus ik dacht dan doe ik dit. De juf zei al; trakteren is eigenlijk een stuk minder leuk geworden voor ouders. Ik heb de wikkels besteld op www.kleinenkleurig.nl, heb daar ook een gepersonaliseerde slinger besteld voor zijn verjaardag.

één jaar geleden

Ik heb mijn gastouder een lekker bad/verwen pakketje gegeven. De traktatie sloot aan op de laatste dag voor de vakantie, dus dat was een leuke combi. Natuurlijk mocht ze ook mee eten van het verse zomerfruit met slagroom 🙂

één jaar geleden

Een boekje, stickers en kleurtjes voor de kinderen. Voor de leidsters chocolade van de plaatselijke chocolaterie met een geschreven kaartje 🤗

één jaar geleden

Ik heb deze besteld, maar dan met de sticker van jarig en dat ze 2 wordt. En voor de leidsters een doosje Tony Chocolonely.

één jaar geleden

Ik had deze vliegtuigjes gemaakt (idee van Pinterest). Grote stoepkrijt vd action, doosje rozijntjes aan de onderkant en met stevig karton de onderdelen uitgeknipt (vastgeplakt met een lijmpistool). Vond het toch nog aardig wat werk… maar resultaat vond ik wel leuk😉

één jaar geleden

Nog een foto maar dan vd voorkant.. misschien iets duidelijker..

één jaar geleden

Reactie op mb85

Ik had deze vliegtuigjes gemaakt (idee van Pinterest). Grote stoepkrijt vd ...
Deze is ook geweldig.!! nog nooit eerder gezien of tegengekomen..

één jaar geleden

Bekertje met tractor erop zakje Knijpfruit, zakje boerderij koekjes, en windmolens erin.

één jaar geleden

Vlinders met cheese dippers & op de achterkant een lolly voor mee naar huis. Voor de juffen een kleine reep Tony Chocolonely in het midden.

één jaar geleden

Finn deelt vandaag uit bij de opvang. Iets lekkers gemaakt om daar op te eten en iets voor mee naar huis 💚