6 Reacties
2 jaar geleden
Hier ook YouTube met haar muziekjes baby tv etc als er idd maar wat op staat (wat zij leuk vind😂) soms kijkt ze soms niet maar als hij uitgaat idd drama ik denk dan maar ach ze speelt ze kijkt niet de hele tijd lekker laten gaan....
2 jaar geleden
Hier ook hoor! Vaak YouTube en dan muziek, nu ook vooral sinterklaas muziek. Het heeft voornamelijk met muziek dus te maken hahah. Als ik een "serie" op zet van bijvoorbeeld paw patrol dan vind hij dat niet zo leuk, wat ik al zei het is de muziek en wat beweging uiteraard (k3, sinterklaas (nu), Elvis hahah etc.) Wij proberen wel de tv soms uit te zetten en soms staat Spotify aan dat is ook prima. Ik ben thuis mama dus overdag zijn wij vooral sochtends ook vaak de deur uit even wandelen, kinderboerderij, boodschappen en peuterochtend. Het is heel lastig om hiermee te stoppen, maar aan de andere kant...als ik alleen ben ofzo staat de tv ook meestal wel aan hahah..wij zijn gewoon tv kijkers ;) dusja logisch dat hij bewegende beelden en muziek ook interessant vind.
2 jaar geleden
je hebt op disney + oceaan beelden van NEMO🐠 super leuk en is niet echt tv maar.meer een aquarium🤣 miss helpt het om.het afteleren evt
2 jaar geleden
Reactie op Boy or Girl
je hebt op disney + oceaan beelden van NEMO🐠 super leuk en is niet echt tv ...
Hahah die ga ik checken ;)