7 Reacties
2 jaar geleden
Bij ons gaan ze vanaf moment 1 al overal mee naar toe. Dus gewoon lekker meenemen, wat speelgoed mee. Alleen op letten met de ballen.
2 jaar geleden
Lekker meenemen toch! Leeftijd maakt niet zoveel uit. Mijn kids gingen en gaan altijd overal mee naar toe.
Qua bowlen, er zijn altijd van die speciale kinder bowlingbal "glijbanen". Ik weet niet hoe ik het anders moet noemen. Dan kunnen ze de bal laten rollen dus kunnen ze ook mee doen vanaf een jaar of 1 (als ze kunnen lopen).
2 jaar geleden
Ik doe het zelf niet want ik beleef een stuk minder plezier als ik alleen maar achter een jengelend kind moet rennen. Nu is die van ons heel avontuurlijk, dus zal geen 5 minuten stil zitten.
Het is vaak druk in een bowlingbal, best veel prikkels. Als je daarna lekker naar huis gaat, prima, maar ga je daarna ook nog eten enzo, zou ik bedenken of je je kindje en natuurlijk ook jezelf er een plezier mee doet.
2 jaar geleden
Wij bedenken inderdaad vaak of het ons meer stress of juist plezier zal opleveren als ons zoontje meegaat. Als het meer stress oplevert dan nemen we hem niet mee en blijft meestal een van ons met hem thuis. Als het juist leuk is voor onszelf, ons zoontje en de anderen dan nemen we hem mee.