14 Reacties

één jaar geleden

Wij gaan koekjes bakken in leuke vormpjes. En ik heb bij de SoLow een pasje gekocht met allemaal functies: schroevendraaier, flesopener, liniaal, steeksleutel en nog meer.

één jaar geleden

Ik heb met mijn dreumes en bieropener gekocht met houten handvat en die geverfd. En met de baby een knutselwerkje gemaakt met afdruk van z'n voetje.

één jaar geleden

Een schroevendraaier setje. 4 tientjes. En hij krijgt een knutselwerkje van de opvang. Mijn vader krijgt een Zuivelhoeve tas. 15 euro zijn die!

één jaar geleden

Ik heb een sleutelhanger gemaakt van krimpfolie met de silhouet van het hoofdje van ons zoontje. Deze zelf ingekleurd en daarna mijn zoontje er wat op laten tekenen.

één jaar geleden

Een luchtje krijgt hij. op de kdv en bij me moeder (gastouder) heeft ze wat geknutseld

één jaar geleden

Een schroevendraaier setje. 4 tientjes. En hij krijgt een knutselwerkje van ...
Oeh zo'n zuivelhoeve pakket vind ik ook wel wat voor mijn vader! Ik denk dat het voor mijn man een ontbijtje wordt. Onze dochter heeft ook wat geknutseld op het kdv

één jaar geleden

Een schroevendraaier setje. 4 tientjes. En hij krijgt een knutselwerkje van ...
Is dat een leuke tas?! Ik zag het reclamebord buiten de winkel staan, maar had teveel boodschappen. Wil ervoor terug 😅

één jaar geleden

Reactie op MJN82

Is dat een leuke tas?! Ik zag het reclamebord buiten de winkel staan, maar ...
Jaa!! Tenminste waar ik woon. Volgens mij doet elk filiaal het wel net een beetje anders. Maar deze keer zit er ook bier in. Daar maak ik mijn vader altijd blij mee 😜😍

één jaar geleden

Ik heb een puzzel met onze foto erop laten maken (mn man zegt al maanden dat hij een keer wil puzzelen, hij mag meteen aan de 1000 stukjes🤣) en een gepersonaliseerd voorlees boek. Hij is de laatste tijd echt superveel aan het voorlezen namelijk, ik dacht nu hebben de kindjes er ook plezier van😏

één jaar geleden

Hier een knutselwerkje van de opvang en zelf een tekening en een recente uitgeprinte foto(voor in zijn vrachtwagen) en ik loop nu de avond4daagse met mijn werk dus alle avonden papa avonden is hier ook een cadeau😉(heeft hij nauwelijks ivm zijn werk dus vind het erg leuk!) En voor opa een knutselwerk en die nemen we mee om te lunchen op vaderdag.. hij heeft verder zo veel, dat dit de ideale uitkomst was. Oh wel krijgt die een flesje drank nog.

één jaar geleden

Ik heb voor mn man duplo gekocht, een soort muurtje van 30x15 ofzo met een foto van hem en ons zoontje erop, kunnen ze de duplo samen maken

één jaar geleden

Reactie op MiMA18

Ik heb een puzzel met onze foto erop laten maken (mn man zegt al maanden da ...
Ik heb nu ook een voorleesboek besteld, zou er nog op tijd moeten zijn

één jaar geleden

Ik ben over de top gegaan dit jaar… niet omdat we het zo breed hebben maar omdat ik er zelf ook wat aan heb; een Kamado BBQ 😅 … verder maakt Xo wat op de opvang en gaan we nog lekkers maken zondag 🥰

één jaar geleden

Hier alleen een knutselwerkje dat ze bij de opvang heeft gemaakt. Als ze later groter is, mag ze in de winkel zelf wat uitzoeken voor papa. We hebben hetzelfde gedaan met moederdag. Die knutselwerkjes zijn gewoon om van te smelten vind ik…zo leuk🥰