14 Reacties
één jaar geleden
Een schroevendraaier setje. 4 tientjes. En hij krijgt een knutselwerkje van de opvang. Mijn vader krijgt een Zuivelhoeve tas. 15 euro zijn die!
één jaar geleden
Reactie op MJN82
Is dat een leuke tas?! Ik zag het reclamebord buiten de winkel staan, maar ...
Jaa!! Tenminste waar ik woon. Volgens mij doet elk filiaal het wel net een beetje anders. Maar deze keer zit er ook bier in. Daar maak ik mijn vader altijd blij mee 😜😍
één jaar geleden
Ik heb een puzzel met onze foto erop laten maken (mn man zegt al maanden dat hij een keer wil puzzelen, hij mag meteen aan de 1000 stukjes🤣) en een gepersonaliseerd voorlees boek. Hij is de laatste tijd echt superveel aan het voorlezen namelijk, ik dacht nu hebben de kindjes er ook plezier van😏
één jaar geleden
Hier een knutselwerkje van de opvang en zelf een tekening en een recente uitgeprinte foto(voor in zijn vrachtwagen) en ik loop nu de avond4daagse met mijn werk dus alle avonden papa avonden is hier ook een cadeau😉(heeft hij nauwelijks ivm zijn werk dus vind het erg leuk!)
En voor opa een knutselwerk en die nemen we mee om te lunchen op vaderdag.. hij heeft verder zo veel, dat dit de ideale uitkomst was. Oh wel krijgt die een flesje drank nog.
één jaar geleden
Ik heb voor mn man duplo gekocht, een soort muurtje van 30x15 ofzo met een foto van hem en ons zoontje erop, kunnen ze de duplo samen maken
één jaar geleden
Ik ben over de top gegaan dit jaar… niet omdat we het zo breed hebben maar omdat ik er zelf ook wat aan heb; een Kamado BBQ 😅 … verder maakt Xo wat op de opvang en gaan we nog lekkers maken zondag 🥰