5 Reacties

3 jaar geleden

Neejoh, dat kan geen kwaad. Als je te hard zou drukken dan wordt de druk opgevangen door je organen. Het is bijv. wel gevaarlijk bij een auto ongeluk, waarbij de gordel verkeerd zit en daardoor een grote shock geeft. Maarruh... heb je een beetje contact kunnen maken. Ik voel d’r vaak bewegen, maar er is geen interactie... erop na dat soms haar been wel erg uitsteekt in mijn zij en ik die dan even terugduw 😅.

3 jaar geleden

Ik druk het voetje van de baby vaak even terug omdat die vaak enorm ver uitsteekt dat het mij pijn doet. Kan volgens mij geen kwaad🥰. Het echo apparaat wordt ook best ver in mijn buik geduwd.

3 jaar geleden

Ik had laatst een verloskundige in het ziekenhuis en die duwde zo hard dat mijn man er bijna wat van wou zeggen! Het deed ook echt pijn… stom mens.. Vandaag schudde ik me buik even want ik had de hele ochtend nog niks gevoeld. Toen heb ik de kleine volgens mij wakker geschud 🤭 oops! Ik denk niet dat het kwaad kan.. als ik je verhaal vergelijk met mijn VK uit het ziekenhuis dan kan je buik blijkbaar wel wat hebben. Dat mens zat voor mijn gevoel gewoon vol met haar gewicht op mijn buik te duwen. Ik ben ook serieus bang dat ik haar ‘krijg’ tijdens mijn bevalling. 😅

3 jaar geleden

Het kan geen kwaad, als ik denk aan de versie die ze bij mij hebben geprobeerd. Met 2 man zoveel kracht op mijn buik, je buik en water en kleintje kunnen veel hebben.

4 maanden geleden

Ik ben vandaag 16+1 en druk ook al sinds 2 dagen met mn vingers in mn onderbuik om het te voelen of het beweegt😅 het is best wel hard daar namelijk dus denken dat het daar ligt😅😅. Hoop dat dat geen kwaad kan.. Mijn man dacht t wel te voelen vannacht maar ik nog niet helaas 🥲