10 Reacties
één jaar geleden
Wij hebben net 10 uur naar Florida gevlogen en dat ging prima. Speeltjes meenemen (zo’n waterkleurboek van de Hema, iPad, speentje en slaapzak om een echt slaapje na te bootsen). En vooral zelf geen verwachtingen hebben 🤣 Niet denken dat je zelf wat aan rust toe komt, dan zijn die paar minuten van rust die je wél krijgt heerlijk.
Één tip: bij de landing werd ons meisje ziek en heeft alles ondergekotst. Ik had dus wat spijt van de hoeveelheid eten die we hadden meegenomen om haar te entertainen: knijpfruit, banaan, flesje, broodjes. Als ik het zo teruglees was het gewoon veel te veel - maar goed, je probeert wat 🙃
één jaar geleden
Ik zou het laten afhangen van hoe ver je wilt vliegen. In het najaar zijn wij met ons zoontje van toen 14 maanden naar Spanje gevlogen. Ik vond het toen al vrij krap met hem op schoot op zo'n kleine vliegtuigstoel, maar prima te doen voor een korte vlucht. Als hij bijna 2 zou zijn zou ik het voor een korte vlucht ook wel weer overwegen op schoot, maar voor een lange vlucht niet.
één jaar geleden
Wij hebben via iemand geboekt en kregen 50%korting voor onze zoon. Bouwvak vakantie en naar Mallorca.
één jaar geleden
Reactie op Lielieke
Ik zou het laten afhangen van hoe ver je wilt vliegen. In het najaar zijn w ...
Juist bij verre vluchten zijn de stoelen veel ruimer. Wij gaan in juni naar Thailand. Bewust voor haar 2e verjaardag. Met 15 maanden naar Zuid-Afrika ging ook goed, alleen toen kon ze nog niet lopen 😏