5 Reacties
één jaar geleden
Als hij om 06.00 uur wakker wordt, speelt/brabbelt hij dan een beetje in zijn bed of is het gelijk schreeuwen etc?
Ons zoontje is ook al eerder wakker maar ligt vaak gewoon een beetje te draaien en praten.
Wat wij wel opmerkten is dat als hij smiddags een goede slaap heeft gehad, hij savonds pas rond 20.30/20.45 in slaapt valt (gaat al wel eerder naar bed). En gisteren heeft hij niet geslapen in de middag, bleef maar wakker in bed. En is gisterenavond een uur eerder naar bed gebracht en hup gelijk slapen. Dus misschien heeft het ook te maken met verschuivingen en misschien middag slaapje weg gaan laten of inkorten geen idee? Kan ook nog.
één jaar geleden
Reactie op Micsab
Echt stand krijs, huilen en niet te sussen. Hij gaat hier rond 1900/1930 ri ...
Oh dat is vervelend. Ook niet fijn wakker worden en wel herkenbaar. Hier ook weleens op en af idd gelijk schreeuwen etc hahah. Nu toevallig al even een tijdje niet..dus misschien is dat bij jullie ook wel het geval dat het straks ineens weer ophoudt.
Verder helaas geen tips denk ik 🍀🍀
Voor zover, een fijn paasweekend 🐰
één jaar geleden
Als hij om 06.00 uur wakker wordt, speelt/brabbelt hij dan een beetje in zi ...
Ik merk hier de laatste tijd ook dat als mijn dochter te lang geslapen heeft smiddags, zeg 2 uurtjes. Ze snachts vaker huilend wakker is, terwijl ze dat eerder nooit had. Hoefde eigenlijk nooit naar haar toe te gaan. Ik merk nu als ik haar smiddags 1 uurtje laat slapen ze snachts wel goed slaapt en niet huilt. Ik dacht dus ook al moet ik nu het middag doetje weg doen of in gaan korten. Ik denk wel dat het daar aan ligt. Dus misschien ligt het bij jou ook aan t dutje.