16 Reacties

2 jaar geleden

Hier wordt er al het een en ander geknald..en naarmate oud en nieuw dichterbij komt hoor je steeds meer. Wij laten hem gewoon slapen. We zien vanzelf wel of hij wakker wordt. Maar tot nu toe dus niet (uiteraard is met oud en nieuw veel heftiger qua geluid maarja...ze zeggen kinderen slapen vaak door van alles heen). Succes met jullie dreumes! 🎉

2 jaar geleden

En fijne jaarwisseling alvast!

2 jaar geleden

Ik laat mijn dochtertje lekker slapen, wordt ze zelf wakker dan ga ik uiteraard naar haar toe en kijk ik even wat handig is. Misschien slaapt ze lekker verder en anders haal ik haar even uit bed.

2 jaar geleden

Neehoor lekker laten liggen, meestal zo diep in slaap dat alles aan ze voorbij gaat

2 jaar geleden

Ik laat mijn zoontje ook lekker liggen. Wordt hij wakker dan haal ik hem er ff uit

2 jaar geleden

Wij laten haar gewoon slapen. Vorig jaar sliep ze er doorheen, nu zien we wel hoe het loopt. Word ze wel wakker dan halen we d'r even naar beneden.

2 jaar geleden

Lekker laten slapen inderdaad. Ik zet de white noise bij hem op een wat hoger volume, zodat de knallen er niet zo erg doorkomen en dan zien we wel.

2 jaar geleden

Ik wil haar ook laten slapen, alleen is ze nu al 2 weken echt aan het spoken in de nacht...18 maanden slaapregressie... En ze komt vaak rond half 12, 12 uur. Dus ben bang dat ze deze keer het volledig zal meemaken. En het wel even duurt dat ze in slaap valt. Ik zal het moeten loslaten, maar vind dat ontzettend lastig. Had zo gehoopt dat ze lekker zou doorslapen, en er niks van mee krijgt

2 jaar geleden

Wij laten Julia ook slapen. Vorig jaar sliep ze erdoorheen en ze zijn hier nu ook al flink aan het knallen en daar wordt ze nu ook niet wakker van. Mocht ze wel wakker worden, gaan we natuurlijk heen

2 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties allemaal! Zo te horen laten jullie je kindjes gewoon lekker liggen. Nu twijfel ik daar dan ook weer over hihi.

2 jaar geleden

Reactie op Maaike92!

Ik wil haar ook laten slapen, alleen is ze nu al 2 weken echt aan het spoke ...
Dat is ook zwaar. Mason heeft ook periodes van spoken in de nacht. Dan begrijp ik dat je nu twijfelt waar je goed aan doet. Flink knuffelen als ze wakker wordt en een flesje/pyjama papje. Ben ook aan het twijfelen om hem te liggen of wakker te maken

2 jaar geleden

Zo lang de kleine niet huilt laat ik haar lekker slapen en anders is het er eventjes uit. Ik ga haar niet wakker maken, want stel dat ze gewoon doorslaapt? Dan vind ik het zonde 🙈

2 jaar geleden

Ik ga mijn dochter ook iets van te voren wakker maken! Wat zal ze genieten van het vuurwerk 🎆!! Kan nu al niet wachten om haar de hele tijd waaauw te horen zeggen

2 jaar geleden

Zeker! Ben zelf jarig morgen en als kind altijd, ondanks de drukke (verjaar)dag, uit bed gehaald om 12 uur. Ook als baby. Ik persoonlijk vind het belangrijk iedereen iedereen waar ik van hou bij me te hebben als we het nieuwe jaar inluiden en vind het dan onzin om de kleine in bed te laten liggen. Zeker omdat er vaak veel knallen zijn en ze toch wel wakker zal worden. Vorig jaar voor het eerst speciaal naar het strand gereden om het vuurwerk te kijken, woonden toen nog op Aruba. Ze vond het fantastisch en zal haar dit jaar dan ook zeker weer uit bed halen. Uiteraard moet je je zelf doen waar je je goed bij voelt, dit is mijn persoonlijke voorkeur! Iedereen een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2023! 🥂🥳

2 jaar geleden

Reactie op Zandhoopje

Zo lang de kleine niet huilt laat ik haar lekker slapen en anders is het er ...
Zo gaan wij het ook doen 😊

2 jaar geleden

Reactie op IslandVibes

Zeker! Ben zelf jarig morgen en als kind altijd, ondanks de drukke (verjaar ...
Alvast proficiat! Ja ik heb het er met mijn man nog over gehad vanmiddag en wij halen hem toch uit bedje. Mijn gevoel zegt dat dit het beste is voor hem! ☺️